سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه مدیریتی احیاء هامون نهایی شد

مدیرملی طرح حفاطت از تالاب‌های ایران گفت: برنامه مدیریتی تالاب هامون نهایی شده و اکنون ویراش و نوشتار آن در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سلیمانی مدیرملی طرح حفاطت از تالاب‌های ایران در خصوص برنامه مدیریتی تالاب‌های کشور اظهار کرد: برنامه مدیریتی تالاب هامون نهایی شده و برگزاری کارگاه‌های آن به پایان رسیده و هم‌اکنون کارهای ویرایشی و نوشتاری آن در حال انجام است که امیدواریم بعداز اتمام در شورای عالی محیط زیست و با شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شود.

وی ادامه داد: برنامه مدیریتی تالاب‌های پرشیان در فارس، شادگان خوزستان، ارومیه و دو تالاب اقماری دریاچه ارومیه چون قوری گل و قره قشلان تهیه شده است.

مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در خصوص برنامه‌های مدیریتی در دست اقدام تالاب‌ها گفت: چله بوشهر، حرای میناب هرمزگان، میقان مرکزی، چغاخور چهار محال و بختیاری، زریوار کردستان و مجموعه تالاب‌های آلاگل_آلماگل و آجی‌گل در گلستان در دست تهیه است.

سلیمانی افزود: در اواخر سال 87 برنامه مدیریتی حفاظت از تالاب‌های ارومیه و پریشان در سال 90 تالاب شادگان در سال 91 قوری‌گل و قره قشلاق در سال 92 نهایی شد.

وی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه‌ای و وضعیت تالابی که در آن قرار دارد زمانی تهیه برنامه مدیریتی تالاب‌ها متفاوت است اما به‌طور میانگین تهیه هر برنامه به یک تا یک سال و نیم زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.