سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

احداث و بازسازي 7هزار و 900 واحد مسکوني نياز مددجويان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کميته امداد امام خميني(ره) استان گفت: 7هزار و900 واحدمسکوني براي ساماندهي مددجويان اين نهاد در استان لازم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،عباس اهرابی با بيان اينکه مسکن از ضروريات نخست هر خانواده مددجو است،افزود: 1400 واحد بايد براي اين مددجويان تعمیر و 6 هزار و500 واحد هم بازسازي و احداث شود.

وي افزود: امسال بخشي از منابع مالي کميته امداد براي ساخت مسکن در نظرگرفته شده و اين واحدهاي مسکوني با استفاده از توان کميته امداد، بنياد مسکن و بسيج سازندگي ساخته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون افزون بر 10 هزار واحد مسکونی در بخش های شهری، روستایی و مسکن مهر برای خانواده های محروم استان احداث شده است که امید است بزودی با اجرای برنامه های مدون همچنین همکاری بنیاد مسکن و تامین اعتبارات مشکل مددجویان در این حوزه مرتفع شود.

وی گفت: البته با توجه به گستردگی نیاز مددجویان در این حوزه نیازمند کمک‌های خیرین هستیم.

مدیر کل کميته امداد امام خميني (ره)خراسان شمالی، اشتغال را از ديگر ضروريات مددجويان عنوان کرد و گفت: در همين راستا پارسال از محل منابع کميته امداد و تسهيلات قرض الحسنه بانک ها برای دو هزار و600 نفر با بیش از 272 میلیارد ریال تسهيلات، اشتغال پایدار ایجاد شد.

اهرابی گفت: هم اکنون افزون بر 36 هزار خانوار با جمعيت نزديک به 72 هزار نفر، تحت پوشش کميته امدادند که از اين تعداد، سرپرست قريب به 38 هزار و131 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.