سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«آتن مسکو» در تئاتر باران روی صحنه می‌رود

نمایش «آتن – مسکو» با حضور صحرا فتحی، سوگل قلاتیان و حوریه میرمحمدی از 15 شهریور ماه در تئاتر باران به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشکان تفنگ سازان که کارگردانی این نمایش را برعهده دارد گفت: این نمایشنامه از نوشته‌های اودوکیموس تسولاکیدیس از نویسندگان تئاتر یونان است که بازخوانی مدرنی از نمایشنامه‌ی «سه خواهر» آنتوان چخوف است.

او با اشاره به داستان این نمایش توضیح داد: در نمایشنامه «سه خواهر»، یک مهمانی بهانه‌ای می‌شود تا خانواده سه نفره‌ای دور هم جمع شوند و در برابر یک نوستالژی که آنها را رها نمی‌کند، قرار بگیرند؛ اما در این نوشته تنها با سه‌خواهر روبرو هستیم.

تفنگ سازان در همین رابطه اضافه کرد: در این نمایشنامه یک دیدار نابهنگام موقعیت اصلی نمایش را شکل می‌دهد و سه خواهر طی این دیدار در معرض مواضع و مسائل زن معاصر در جهان امروز قرار می‌گیرند.

نمایش «آتن – مسکو» با حضور صحرا فتحی، سوگل قلاتیان و حوریه میرمحمدی از 15 شهریور سال جاری ساعت17در تئاتر باران به صحنه می‌رود.

 سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دراماتورژ ومشاور کارگردان: مهدی کوشکی، دستیار کارگردان: عرفان زمانی و تینا واعظی، منشی صحنه: مهشاد مجد، طراح لباس: زهره کاظمی،طراح گریم: آتنا نعمتیان، عکاس، طراح پوستر و بروشور: رز ارغوان آذر، مدیر صحنه: اردشیر کتا و مشاور رسانه‌ای: مریم رودبارانی.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.