سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چارديواری فضای مجازی اختياری نيست

شبکه هاي اجتماعي حريم خصوصي افراد است، اما اين بدان معنا نيست که در اين چهار ديواري و حريم مجاز به انجام هرگونه عمل مجرمانه باشند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم کارآگاه سيد محمد حسيني پور گفت: فردي به اين پليس مراجعه و اظهار داشت يکي از بستگانش، از طريق صفحه فيس بوک خود اقدام به نشر اکاذيب و مطالب خلاف اخلاقي عليه وي مي نمايد و هرچه به وي تذکر داده از انجام اين کار دست بردار نيست. لذا سريعا پرونده اي در اين خصوص تشکيل و در دستور  کار پليس قرار گرفت. 



وي ادامه داد: پس از بررسي هاي بعمل آمده  و با بررسي صفحات فيس بوک معرفي شده از شوي شاکي ، صحت ادعاي وي ثابت و متهم جهت ارائه توضيحات به اين پليس احضار شد.

اين مقام انتظامي افزود: متهم که از بستگان شاکي مي باشد در تحقيقات تخصصي پليس با توجه به اختلافات شديد خانوادگي و اينکه  صفحه فيس بوک خود را به عنوان چارديواري که اختيارش را دارد تلقي مي کرد اقدام به  نشر اکاذيب و مطالب خلاف اخلاقي عليه وي مي کرد که پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.




رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شبکه هاي اجتماعي حريم خصوصي افراد مي باشد اما اين بدان معنا نيست که در اين حريم مجاز به انجام هرگونه عمل اعم از غير قانوني ,اخلاقي و ... باشند و اينگونه اقدامات مجرمانه توسط پليس پيگيري و فرد خاطي به مجازات تعيين شده در قانون محکوم خواهد شد. 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.