سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی: حرفهای ذوالفقاری تفسیر به رای شده است

مدیر عامل تراکتورسازی گفت: گفته‌های سرپرست تیم اشتباهی و تفسیر به رای برداشت شده است.

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اظهارات ذوالفقاری، سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: در واقع من پس از بازی با استقلال خوزستان از عوامل باشگاه خواسته بودم که برای جلوگیری از ازدیاد حواشی تیم با هیچ رسانه‌ای  مصاحبه نکنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه افزود: دو ساعت پیش با ذوالفقاری صحبت کردم و وی اعلام کرد از مصاحبه‌اش منظوری نداشته و حرفهایش برداشت اشتباه شده‌اند.

عباسی ادامه داد: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی به من گفت منظورش از اینکه، تونی رفتنی است، این بوده که هیچ کدام از ما برای همیشه و مادام‌العمر در تراکتور باقی نمی‌مانیم و تونی نیز از تیم خواهد رفت و این یک قاعده کلی است، زیرا هیچ‌کس دائم در جایی نمی‌ماند.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص اینکه ذوالفقاری و تونی در تیم می‌مانند تصریح کرد: هم ذوالفقاری و هم تونی در تراکتور می‌مانند و با قاطیعت از آنها حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: در این شرایط همه باید کمک کنیم تا تراکتور وارد حاشیه نشود و  رسانه‌ها نیز به تیم‌ها کمک کند.

عباسی در خصوص جذب ادینهو و آندو تیموریان نیز گفت: بدون شک هم تیموریان دهم ادینهو در ایران بازی نمی‌کردند و خودشان هم اعلام کردند، اگر قرار است در ایران بمانیم گزینه‌ اول ما تراکتور خواهد بود که در لیگ برتر کشورمان باقی نماندند و دلیل جذب نکردنشان همین بود.

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال چرا تیم نتیجه لازم را کسب نمی‌کند گفت: بطور حتم شرایطی که در حال حاضر تیم با آن مواجه شده غیر‌منتظره است وضعیت درباره مسائل فنی نیز شخص ادلیویرا باید صحبت کند.

وی ادامه داد: شما می‌دانید خارجی‌های تیم ما عملکرد خوبی داشته‌اند و ما هم برای جذب خارجی‌ها دست تونی را باز گذاشته بودیم .

عباسی در خصوص حمزه یونس نیز گفت: یونس یکی از بازیکنان خوب ما بوده که هنوز به هماهنگی نرسیده است اما در مورد وی باید کادر فنی نظر دهد البته باید اذعان کرد که ترکیب امسال ما با سال گذشته متفاوت است.

عباسی بیان کرد: هدف ما همیشه این بوده که به فوتبال ملی و تراکتورسازی کمک کنیم و در این راه همه تلاش خودمان را به کار گیریم.

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز در خصوص تیمش نیز افزود: تیم ما با نشاط و شاداب‌ تمرین می‌کند و با انگیزه مقابل تیم‌ها ظاهر می‌شود .

وی در استقبال کم تماشاگران نسبت به سالهای گذشته گفت: باید عنوان کنم تماشاگران، هواداران و بازیکنان و کادر مدیریتی همه و همه یک تراکتور واحد هستند وتراکتور متعلق به همه است و بدون شک هیچ‌گونه کم‌کاری از هیچ کس صورت نگرفته است و شما بعد از تعطیلات تراکتور متفاوتی را می‌بینید.

عباسی ادامه داد: تماشاگران تراکتور در سرما و گرما حامی تیم‌شان بوده و هستند، ولی دلخوربودن از قضیه بازی پایانی لیگ چهاردهم و نتایج نامطلوب این هفته‌ها شاید عامل کمی تماشاگر باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی اضافه کرد: ما دوست داریم هواداران کنار ما باشد، زیرا بدون هوادار تراکتور بزرگترین جای خود را از دست می‌دهد.

وی در پایان گفت: امیدوارم شاهد ترقی روز افزون تراکتورسازی باشیم و از هیچ تلاشی برای تقویت تراکتورسازی  دریغ نمی ورزیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
emir
۱۷:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
در هر حال توازن قدرت غزنوی و عباسی باید حفظ شود. برای همین هم تونی و هم ذوالفقاری باید در تیم بمانند.