سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تجلیل از دارنده مدال افتخار المپیاد جهانی مهارت در کرمان

طی مراسمی از علیرضا حمامی زاده، دارنده مدال افتخار المپیاد جهانی 2015 برزیل در رشته الکترونیک ومهارت آموزان برتر اعزامی به مسابقات ملی، مربیان نمونه و رؤسای مراکز نمونه آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در این مراسم با تبریک هفته دولت، این هفته را فرصتی برای یادآوری خدمات دولت به ملت دانست و مهار تورم، به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای و توسعه سرمایه گذاری ها را از خدمات مهم دولت تدبیر و امید برشمرد.

محمدرضا جهانگیری با اشاره به اینکه درهای مراکز آموزش فنی و حرفه ای به روی همه اقشار جامعه باز است، گفت: دولت برای آموزش های عام المنفعه و 100درصد رایگان، مهارتی بیش از 10 برابر آموزش های رسمی مدارس و دانشگاهها هزینه می کند و برخی رشته ها مانند طرح ایران و آلمان کار تضمین شده دارند.

مریم زارع نسب ، مسئول دبیرخانه المپیاد مهارت استان نیز با ارائه گزارشی از برگزاری المپاد مهارت در مراحل شهرستانی، استانی، ملی و جهانی گفت: هم اکنون 26 مهارت آموز برگزیده استان معرفی شده اند که 5 تا15 آبان امسال به شانزدهمین مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تجلیل ، مهارت ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.