سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت : هفته دولت نمادی از وحدت دولت و ملت است و چه نیکوست که دولتمردان برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فتحي پور در جمع خبرنگاران افزود:  روزهای نخست شهریور هر سال ،  یادآور تلاش و ایثار بزرگمردانی است  که نمونه های عینی و حقیقی خادمان صادق مردم هستند .

وي ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران اندک حضور خود  در راس دولت برای همیشه تاریخ،  الگوی خدمات خالصانه به مردم در نظام مقدس ایران را جاودانه ساختند.

فتحي پور  با اشاره به اينكه هفته دولت یادآور خاطرات شهیدان رجایی و با هنر است گفت:رجایی و با هنر با خلوص نیت آستین های خدمت را برای خدمتگذاری بی ادعا بالا زده بودند ولی دشمنان این انقلاب و در راس آن منافقین کور دل تحمل این دو خدمتگذار را نداشت.

وي تقارن یافتن شهادت این دو بزرگوار با هفته دولت را فرصتی دانست که هر ساله دولتمردان با ارائه خدمات شایسته یاد و خاطره آن دو شهید والا مقام در ذهن نسل های جوان باقی بماند را اقدامی مثبت توصیف کرد و تشریح دستاوردهای دولت را به مردم خواستار شد.

وي همچنین خدمات صورت گرفته را در شهرستان هاي هوراند ، كليبر و خدا آفرين  از سوي دولت مهم توصیف کرد و خواستار تداوم بخشی به اینگونه خدمات با اتحاد و همدلی در سطح این منطقه شد.
انتهای پیام/پ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.