سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتتاح 450 پروژه بهزیستی در استان آذربایجان‌شرقی

مدیر کل اداره بهزیستی استان گفت:در طول هفته دولت 450 پروژه در کل استان افتتاح می شود که با توجه به وضعیت مدد جویان، 395 پروژه آن مربوط به خانه های مدد جویی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ارشد زاده در مراسم افتتاح ساختمان جدید بهزیستی ادامه داد:در سال جاری 900 واحد مسکن مدد جویی طراحی و ساخت می شود که 266 واحد آن به خانواده های دو معلول به بالا تعلق خواهد گرفت.

ارشد زاده عنوان کرد:مبلغ 30 میلیون تومان کمک مالی از طرف ادارات و نهادهای مربوطه در امر کمک به معلولین برای خانه دار شدن در دستور کار قرار دارد که این مبالغ در روستاها و شهر ها متفاوت است.

وی اشاره کرد:در سال جاری برای مدد جویان استان آذربایجانشرقی 25 میلیارد تومان کمک مالی در نظر گرفته شده که 15 میلیارد تومان از این مبلغ برای ساخت خانه های مدد جویی و ما بقی برای 55 مرکز خرید می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هشترود نیز خاطر نشان کرد:ساختمان افتتاح شده بهزیستی قبل از این در تملک اداره فنی و حرفه ای بود که بلا استفاده رها شده بود و با رایزنی های به عمل آمده توسط مدیران شهرستانی و استانی این دو اداره، ساختمان بهزیستی جدید با یک ساختمان دیگر معاوضه شد.

حمید رضا معصومی اصل گفت:ساختمان جدید بهزیستی هشترود که 2012 متر مساحت دارد بعد از تحویل از مرکز فنی و حرفه ای مبلغ 83 میلیون تومان برای بهسازی و نوسازی هزینه بر داشته است که هنوز تکمیل نشده و به 60 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

با حضور رئیس انجمن نمایندگان استان آذربایجانشرقی در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بهزیستی استان، ساختمان جدید بهزیستی هشترود افتتاح به بهره برداری رسید.

گفتنی است:در مراسمات دیگر شهرستان هشترود،فاز دوم خیابان چای کنار با اعتبار 300 میلیون تومان توسط شهرداری هشترود از محل اعتبارات داخلی و استانی به بهره برداری رسید و از سیستم حرارت مرکزی 32 مدرسه هشترود با مبلغ یک میلیارد و 60 میلیون تومان از محل اعتبارات نو سازی مدارس استان رونمائی شد.
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.