سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

معرفی رییس پلیس راهور شهرستان شهربابک

طي حكمي از سوي فرمانده انتظامي استان كرمان سروان "علي جعفريان" به عنوان رييس پليس راهور شهرستان شهربابك منصوب و از زحمات سرگرد "مهدي سليمي " تقدير و تشكر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حميد معين زاده" در آيين توديع و معارفه رييس پليس راهور "شهربابك" گفت:در 5ماهه اول سال94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد كاهش 100درصدي تصادفات در سطح شهرستان شهربابك بوده ايم.

وي مهمترين ويژگي پليس را خوش رفتاري با مردم دانست و افزود: ما بايد علاوه بر اعمال قانون در برخورد با مردم خوش رفتار باشيم و مردم احساس رضايتمندي از عملكرد پليس داشته باشند.

معين زاده بيان داشت:دربحث گزارشات مردمي رتبه اول در استان را شهرستان شهربابك در تقدير از عملكرد پليس راهور به خود اختصاص داده است .

رييس پليس راهور استان تصريح كرد:اجراي طرح هاي پليسي در حوزه ترافيكي نيازمند حمايت و مشاركت مردم است و آن چه ناجا به دنبال آن است طبق فرمايشات مقام معظم رهبري علاوه بر اعمال قانون خوش رفتاري با مردم است.

وي با اشاره به نزديكي فصل بازگشايي مدارس افزود: در ابتداي سال تحصيلي تلاشمان بر اين است طرح پليس مدرسه را اجرا كنيم تا بتوانيم در كاهش تصادفات دانش آموزي نقش موثري داشته باشيم و عمده هدف ما استقرار امنيت پايدار و ارتقاي آسايش و آرامش براي دانش آموزان است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: معرفی ، پلیس ، راهور ، شهربابک ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.