سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم اندیشی حفظ حریم شهرتهران با شهرستان های همجوار

مدیرکل حریم شهر تهران گفت:همگرایی فرایند مدیریت یکپارچه حریم شهر تهران در خصوص رسیدگی به تعارضات سرزمینی در حوزه فرمانداری شهرستان ری است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین خانلری مدیرکل حریم شهر تهران اظهار کرد: اهمیت  مدیریت یکپارچه حریم در کاهش  مسایل  و مشکلات تداخلات حریم شهرستان های همجوار با شهر تهران است.

وی افزود: گزارش مصوری از سوی مشاور کهن دژ در خصوص تدقیق مرز حریم شهر تهران (نواحی مناطق جنوبی) و تعارضات با حوزه بخشداری و فرمانداری های همجوار ارایه شد و پس از ارایه نقطه نظرات از سوی شهرداران مناطق حاضر در جلسه  قرارشد تا جمع بندی های صورت گرفته به معاون و قائم مقام و شهرسازی و معماری  ارایه شود.

برگزاری جلسه هم اندیشی با شهرستان های همجوار با حضور استاندار تهران، فرمانداری شهرهای ری و پاکدشت و بخشداران و شهرداران مناطق مربوطه دارای حریم از جمله برنامه های آتی این حوزه اعلام شد.

لازم به ذکر است جلسه هم اندیشی؛ رسیدگی به تعارضات سرزمینی و تداخلات مرزی حریم شهر تهران با شهرستان های همجوار با حضور معاونین و کارشناسان و  چند از شهرداران نواحی و مناطق 19 و 20 و نمایندگان نواحی جنوبی شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.