سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

طرح های دومین روز از هفته دولت در لرستان

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: در دومین روزاز هفته دولت 139 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی در لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ اصلانی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع 500 میلیارد و 397 میلیون ریال هزینه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: در شهرستان خرم آباد ،گاز رسانی به شهر سپید دشت، یک واحد پرورش مرغ گوشتی در روستای رنگرز به ظرفیت 20 هزار قطعه، دو طرح آبیاری تحت فشاردر دهستانهای دیناروند و گریت به وسعت 17 و نیم هکتار به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح های دیگری که در این دو وز به بهره برداری رسیده است به این شرح است:

در شهرستان دلفان بهره برداری از 290 واحد مسکن مهر، طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدارو یک سالن آمفی تئاتر است.

در شهرستان الیگودرز یک واحد پرورش مرغ گوشتی 68 هزارقطعه ای،2 طرح هادی روستای و یک استخر ذخیره آب و کانال آبرسانی بهره برداری شد.

در شهرستان پلدختر 100 طرح خودکفایی، سالن چند منظوره ورزشی، و طرح توسعه یک کتابخانه عمومی ، در شهرستان ازنا یک مرکز نگهداری معلولان، یک واحد اکوکاردیوگرافی وتست ورزش، سه طرح کانال آب روستایی و یک طرح آبیاری بارانی، در شهرستان کوهدشت طرح گاز رسانی به سه روستا، یک سالن چند منظوره ورزشی و طرح عمرانِ شهری در بخش کوهنانی ، در شهرستان رومشگان واحد مرغداری20 هزارقطعه ایو احداث 4 راهِ روستایی و در شهرستانِ دوره چگنی گاز رسانی به 9 روستا وآبرسانی به یک روستا است.
 
انتهای پیام/پ
برچسب ها: طرح ، دومین ، روز ، هفته دولت ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.