سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ در انتخابات ممنوع است

فرماندار سمیرم گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ در انتخابات یک آسیب است که تبعات جبران ناپذیری برای دستگاهی که در این امر دخیل باشد دارد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ فرماندار سمیرم در نشست شورای اداری سمیرم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ما وارث دولتی هستیم که در رأس آن شهید رجایی و باهنر بودند و این شهیدان گرانقدر الگوهایی برای ساده زیستی و قانون مداری مسئولان هستند.

محمدحسین نصرتی به سیاست‌های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: اولین و مهم ترین هدف دولت رعایت اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط در همه شئون است.

فرماندار سمیرم به جایگاه ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: این دولت در بحث خدمات و سیاست‌هایش چند محور را دنبال می کند که در بعضی از بخش‌ها به نتایج خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه ارتباط عزت‌مند با دنیا از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت است، افزود: دولت به دنبال این است که جایگاه واقعی جمهوری اسلامی را ضمن مراقبت و مواظبت از ارزش‌ها در جهان تثبیت کند.

نصرتی تحکیم بنیان‌های اقتصادی کشور را از دیگر برنامه‌های مهم دولت دانست و تصریح کرد: این دولت به دنبال این بوده که پول ملی کشور را قدرتمند کند و همین‌که بحث ویرانگر، کاهش ارزش ریال در مقابل ارزهای خارجی، متوقف کنترل شد عملیات بزرگ اقتصادی و در واقع جراحی اقتصادی کشور بود.

وی خروج ازرکود، اشتغال، مسکن و پیگیری و حل مسایلی که منجر به بهبود معیشت مردم شود را از دیگر برنامه‌های دولت عنوان کرد و گفت: مهار تورم، از جمله اهداف دولت است که در دورنما به دنبال تورم یک رقمی هستیم.

نماینده دولت در شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: تقویت بنیان خانواده، رفاه اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت وگسترش آموزه‌های دینی از جمله مسائلی است که در دولت به جد دنبال می شود.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال کشور دین مدار و دین محور هستیم، اذعان کرد: رسالت ما دین‌مداری و دین محوری است و اگر ارکان دین مغفول بماند ما در برابر آن مسئول هستیم.

نصرتی با بیان اینکه دین باید محور قرار گیرد و حول محور دین همه فعالیت‌ها تنظیم شود، خطاب به مسئولان گفت: سعی کنید در ادارات مکان مناسب و زیبنده‌ای برای نمازخانه انتخاب کنید و برای برپایی نماز جماعت در ادارات اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

وی همچنین بر حضور مسئولان در نماز جمعه تاکید کرد و افزود: نماز جمعه یک فریضه عبادی سیاسی است که از این جایگاه مقدس پیام‌ وحدت بین مسئولان و مردم مخابره می‌شود.

فرماندار سمیرم اضافه کرد: حضور در صفوف نماز جمعه فرصت مغتنمی برای تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان است که مسئولان باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید کشور بر محور شایسته‌سالاری، دانائی و مبارزه با جهل اداره شود، ادامه داد: خدمت صادقانه و بدون منت به مردم از وظایف مسئولان است که و ما به عنوان نمایندگان دولت باید نمایندگان شایسته‌ای برای خدمتگزاری به مردم باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خدمات را در چهارچوب قانون انجام شود و حتی قانون را تا جایی که لازم است برای حل مشکلات مردم و خدمترسانی به آنان خم کنید تا کار مردم حل شود و مردم نیز ثابت کرده‌اند که قدرشناس هستند.

وی همچنین بر گسترش و تقویت روحیه امید و نشاط در سرتاسر اجتماع تاکید کرد و گفت: تزریق روحیه ناامیدی در جامعه ظلم به مردم است و باید با بازگویی فعالیت‌ها و خدماتی که انجام می‌شود مردم را به آینده امیدوار کرد.

نصرتی با اشاره سفر اخیر استاندار اصفهان به شهرستان سمیرم و تخصیص دو میلیارد تومان در بخش کشاورزی اظهار کرد: این دومیلیارد تومان به صورت علی‌الحساب است وبا توجه به بحرانی بودن وضعیت کشاورزی شهرستان، امسال بخش زیادی از اعتبارات بحران استان به شهرستان سمیرم تخصیص داده می‌شود.

وی با تاکید بر پیگیری مصوبات توسط دستگاه‌های دولتی مربوطه افزود: استانداری اصفهان همواره پیگیر مصوبات است و با توجه به اینکه این مصوبات به دستور استاندار و لازم‌الاجرا هستند دستگاه‌های مربوطه مراحل اجرای مصوبات را پیگیری و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار سمیرم با اشاره به فعالیت خبرنگاران شهرستان در سایت‌های خبری در سطح ملی و محلی گفت: استفاده از فرصت رسانه‌ها یک موهبت است که مسئولان باید با استفاده از این ظرفیت خواسته‌ها و مشکلات شهرستان را سوار بر موج رسانه‌ها در جهت رفع مشکلات و پیشرفت منطقه انعکاس دهند.

وی همچنین به بحث انتخابات خطاب به مسئولان گفت: اجازه ندهید هیچ‌کس بخواهد تصور استفاده از امکانات دولتی را به نفع یا علیه کسی برای انتخابات داشته باشد.

نصرتی با بیان اینکه سوء استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ در انتخابات دوره‌های قبل مشاهده شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ در انتخابات یک آسیب است که تبعات جبران ناپذیری برای دستگاهی که در این امر دخیل باشد دارد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: امکانات ، دولتی ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.