سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور در لیگ 2 NBA

لاله‌زاده به آمریکا می‌رود

بازیکن فصل پیش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای مذاکره با تیم‌های حاضر در لیگ زیرگروه NBA بامداد فردا به ایالات متحده آمریکا می‌رود.

یونس لاله‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ساعت 4 بامداد فردا (چهارشنبه 4 شهریور) ایران را به مقصد ایالات متحده آمریکا ترک می‌کنم. قرار است با یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دو NBA مذاکره کنم. البته هنوز چیزی مشخص نیست. 
لاله‌زاده با تاکید بر علاقه‌اش به حضور در ایران و بازی در لیگ برتر بسکتبال کشورمان افزود: در ایران بازیکنان بسکتبال با جان و دل بازی می‌کنند و برای حیثیت تیم‎‌شان به میدان می‌روند. از صمیم قلب آرزو دارم در سرزمین مادری‌ام بمانم و برای تیم‌های لیگ برتر بسکتبال بازی کنم اما سرنوشت چیز عجیب و غریبی است. 

وی ادامه داد: در دوران کودکی فکرش را هم نمی‌کردم روزی در سطح حرفه‌ای بسکتبال بازی کنم. زمان تحصیلاتم در یکی از کالج‌های آمریکا حضور پیدا کردم و این زمینه‌ای برای بسکتبال حرفه‌ای من شد. دو سال پیش هم در لیگ زیرگروه NBA برای اوکلاهاما بازی کردم و با این لیگ غریبه نیستم. این لیگ را باید لیگ مکمل NBA نامید. 

بازیکن پیشین تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره خط خوردن‌اش از تیم ملی گفت: نخستین بار در 18 سالگی به تیم ملی کشورم دعوت شدم و این برای نخستین بار نیست که خط می‌خورم. دوست ندارم کسی این تجربه را داشته باشد. خط خوردن از تیم ملی خاطره خوبی نیست اما عکس‌العمل من حرفه‌ای است و این خط خوردن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌ من در آینده باشد. به هرحال با تمام وجودم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. چه باشم، چه نباشم موفقیت تیم ملی برایم مهم است چرا که پیراهن این تیم را روی دیوار اتاقم قاب کرده‌ام و از صمیم قلب دوست دارم تیم ملی موفق باشد. 

انتهای پیام/ 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.