سرمربی پیشین تیم بسکتبال فولاد هفت الماس قزوین به کادر فنی تیم بسکتبال جوانان ۲۰۱۶ اضافه می‌شود.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گ روزه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: متاسفانه تیم فولاد هفت الماس این فصل در لیگ برتر حضور ندارد و در دسته پایین‌تر بازی می‌کند. از آ‌نجا که سال گذشته در هفت الماس حضور داشتم؛ منتظر مشخص شدن وضعیت این تیم بودم و با حضور این تیم در لیگ یک؛ جدایی‌ام از هفت‌الماس قطعی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که جرا هفت‌الماس را در لیگ یک همراهی نمی‌کنید؟ توضیح داد: سال‌هاست در بسکتبال ایران حضور دارم و حدود ۱۰ بازیکن را به تیم‌های ملی رده‌های مختلف بسکتبال ایران تحویل داده‌ام. گمان می‌کنم حضور من با هفت‌ الماس در لیگ یک نوعی عقب‌گرد به گذشته است.

اسلامی درباره وضعیت حضورش در بسکتبال گفت: صحبت‌هایی با فدراسیون بسکتبال مبنی بر حضورم در تیم جوانان ۲۰۱۶ داشتم که البته تصمیم‌گیری نهایی درباره این موضوع به جلسات آینده من با مسوولان فدراسیون بسکتبال موکول شده است.

محمدرضا نوری (سرمربی) و رضا خان‌محمدی و کاظم محنایی کادر فنی تیم بسکتبال جوانان ۲۰۱۶ ایران را تشکیل می‌دهند. تمرینات این تیم ۲۷ مرداد با حضور ۲۴ بازیکن در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار