سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کاهش جرائم در استان فارس

استاندار فارس با اشاره به اينكه برقراري امنيت در شرايط اقتصادي كنوني كار دشواري است، افزود: بخش قابل توجهي از آرامش و آسايش مردم مرهون نيروي انتظامي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" فرمانده انتظامي استان فارس و تعدادي از معاونين و رؤساي پليس تخصصي به مناسبت آغاز هفته دولت با استاندار ديدار كردند.

مهندس "محمد علي افشاني" در اين ديدار ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: شهيدان رجايي و باهنر دولتمردان مخلصي بودند كه با همه وجود عاشق خدمت به مردم بودند.

وي ادامه داد: خوشحالم در استاني مسئوليت گرفته ام كه داراي نيروي انتظامي منضبط و با اخلاق است و در سفر اخير رئيس مجلس شوراي اسلامي به استان اين موضوع كاملا" محسوس بود.

استاندار فارس با اشاره به اينكه همه ما خدمتگزاران مردم هستيم، افزود: بايد در امر خدمتگزاري رضايت مردم را ارتقاء دهيم و در نهايت آنچه باقي مي ماند قضاوت مردم از نوع خدمتگزاري ما مي باشد.

"افشاني" تصريح كرد: در شرايط اقتصادي كنوني برقراري امنيت و كاهش جرائم كار دشواري است كه با تلاش مأموران نيروي انتظامي استان اين موضوع اتفاق افتاده است.

وي با مهم برشمردن افزايش اعتماد مردم افزود: هر چه ارتباط مسئولان و از جمله نيروي انتظامي با مردم بهتر و بيشتر باشد، به همان اندازه موجب كاهش جرائم و افزايش امنيت مي شود.

استاندار فارس با اشاره به فرماندهي عقلاني سردار گودرزي در استان، افزود: بايد امنيت را عمومي كنيم و مشاركت مردم و ساير نهادهاي اجتماعي را در اين راستا افزايش دهيم.

افشاني با بيان اينكه نيروي انتظامي در بين مردم روز به روز مقبوليت بيشتري پيدا مي كند، افزود: رضايت مردم، رضايت خداوند را به دنبال خواهد داشت و اين موضوع بايد يك معيار براي همه مسئولان باشد.

وي ضمن اعلام رضايت از سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس و مجموعه انتظامي استان در تأمين نظم و امنيت، لوح تقديري به سردار " گودرزي" اهداء كرد.

فرمانده انتظامي استان فارس نيز در ابتداي اين مراسم ضمن تبريك آغاز هفته دولت و سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر، گزارشي از اقدامات انجام شده فرماندهي انتظامي استان ارائه داد.

سردار "گودرزي" گفت: با توجه به مأموريت هاي متعدد نيروي انتظامي، شاخص هاي جرائم در استان كاهش يافته است.

وي افزود: در اين راستا سرقت هاي مسلحانه 26 درصد، سرقت هاي به عنف 6 درصد، سرقت مغازه 35 درصد و سرقت منزل 31 درصد و 13 درصد متوفيان ناشي از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: تا كنون در 102 كلانتري و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان طرح مكنا (مديريت كيفيت در نيروي انتظامي) در راستاي رعايت حقوق شهروندي اجرايي شده است.

سردار گودرزي ادامه داد: در حال حاضر وضعيت امنيتي استان بسيار مطلوب است و مأموران انتظامي استان در اين راستا همه تلاش خود را انجام مي دهند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کاهش ، جرائم ، استان ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.