سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كورش سلیمانی: برخورد مناسبی با آثار ویدیویی نشده است

تاكنون برخورد حرفه‌ای و مناسبی با فیلم‌های ویدیویی نشده و برگزاری جشنواره تخصصی می‌تواند این نگاه و حتی شرایط تولید این آثار را تغییر دهد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ كوروش سلیمانی با اشاره به نگاه مسئولان و جامعه هنری به فیلم‌های ویدیویی گفت: تاكنون برخورد حرفه‌ای و مناسبی با فیلم‌های ویدیویی نشده و برگزاری جشنواره تخصصی می‌تواند این نگاه و حتی شرایط تولید این آثار را تغییر دهد.

«کوروش سلیمانی» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان این مطلب كه با وجود اختلاف‌هایی که مدیوم‌های مختلف همچون فیلم‌های ویدیویی، سینما، تلویزیون و غیره داشته و دارند اما از بازیگری به‌عنوان یک توانایی و هنر مشخص یاد می‌کنند، به ستاد خبری سومین جشنواره فیلم یاس گفت: یك بازیگر بنا به وظیفه و حرفه‌ای كه دارد، برای بازی در مدیوم‌ها ی مختلف تفاوتی قائل نیست و من نیز به‌عنوان بازیگر تفاوتی در بازی در فیلم ویدیویی یا سینمایی نمی‌بینم. به‌عنوان بازیگر هیچ‌وقت به این فکر نمی‌کنم که فیلم ویدیویی را به‌خاطر نوعش ساده تلقی كنم.

وی ادامه داد: بازیگری که به توانایی و هنر بازیگری دست یافته دقیقا مثل یک شاعر است و به کارش شاعرانه نگاه می‌کند. گاهی ممکن است غزل بگوید یا قصیده در هر صورت قواعدی را رعایت می‌کند. این مقدمه را گفتم برای اینکه اگر نقش خاص و دارای پیچیدگی در یک فیلم ویدیوی به من پیشنهاد شود حتما می‌پذیرم چراکه این مدیوم هم مخاطبان خاص خودش را دارد و حتما بخشی از جامعه آن را خواهند دید و درباره آن قضاوت می‌کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.