سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: انگیزه ایوانکویچ از اسکووچیچ بیشتر است

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: برانکو انگیزه‌اش نسبت به همتای خود اسکووچیچ بیشتر است.

حمید درخشان سرمربی تیم سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: تیم پرسپولیس به علت شکست‌های پشت سر هم از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد همچنین گرمای هوای اهواز هم می‌تواند تاثیر منفی بر روی بازیکنان پرسپولیس دارد .

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس تاکنون نتیجه‌های خوبی نگرفته و از 4 بازی یک امتیاز کسب کرده است بر این اساس این تیم کار بسیار سختی برای جبران نتایج گذشته‌اش را دارد و بازیکنان تیم پرسپولیس تمرکز خوبی بر رویی بازی‌های خود ندارند و همین موضوع باعث افت بازی‌هایشان شده است.

حمید درخشان اظهار داشت: پرسپولیس می‌تواند طلسم ناکامی‌های خود را مقابل فولاد خوزستان بشکند و در صورتی که همانند 3 بازی گذشته بتواند بازی زیبایی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: امیدوارم پرسپولیس این بازی را ببرد و دل هواداران خودرا شاد کند اما اگر بازیکنان روی بازی خود تمرکز داشته باشند احتمال بردشان زیاد است.

وی در پایان درباره دو مربی کروات خاطرنشان کرد: اسکووچیچ شناخت خیلی خوبی روی تیم خود دارد بر این اساس پرسپولیس بازی سختی پیش روی خود دارد انگیزه‌های برانکو انگیزه سرمربی پرسپولیس برای این بازی نسبت به همتای خود بیشتر است به هر حال امیدوارم پرسپولیس با اقتدار این بازی را ببرد و از شرایط بحرانی خارج شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
شبنم کسایی
۰۱:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
باسلام واقعا اقای درخشان حرف خوبی زدن امیدوارم بازی رو فردا ببرن وتمرکز بکنن..ممنون از خبرگزاریتون به نکته خوبی اشاره کردن
مهدی مقدم
۰۰:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
مصاحبه به جایی کردین،خیلی خوب بود.امیدوارم پرسپولیس این بازی و ببره،
لطفا پیگیری کنید
مهدی
۲۰:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
مرسی .امیدوارم پرسپولیس ببره