سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی شهرداری برای اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله»

محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از آمادگی تمام سالن‌ها، آمفی‌تئاترها و فرهنگسراهای شهرداری برای اکران فیلم «محمد رسول الله» خبر داد.

محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آمادگی شهرداری برای اکران فیلم «محمد رسول‌الله» گفت: همه سالن‌ها، سینماها و آمفی‌تئاترهای شهرداری، برای اکران این فیلم آماده هستند.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» پر هزینه و پرکارترین فیلم تاریخ سینمای ایران است که بالغ بر 160 میلیارد هزینه برده و 60 میلیارد هم هزینه شهرک‌سازی آن شده است و با جلسه‌ای که دو هفته پیش با آقای مجید مجیدی داشتیم قرار شد تا این شهرک را آماده کنیم تا مردم از آن بازدید کنند.

با توجه به اینکه تبلیغات شهرداری برای فیلم «محمد رسول‌الله» شروع شده، صلاحی در این خصوص بیان کرد: از آنجایی که موضوع فیلم، موضوع مهمی است و مجید مجیدی هم هنرمند بزرگ کشورمان است،‌ ما همه امکانات شهرداری را در اختیار اکران این فیلم قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه حدود 200 سالن سینما و آمفی‌تئاتر در سطح کشور برای اکران فیلم «محمد رسول‌الله» آماده می‌شوند، ما هم به جز سالن‌های سینما و آمفی‌تئاتر‌هایمان، فرهنگسراها را هم برای اکران این فیلم آماده می‌‌کنیم.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.