سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

کشف 2 کیلوگرم انواع موادمخدر در آمل

جانشین انتظامی آمل از کشف 2 کیلوگرم انواع موادمخدر در آمل خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین فرمانده انتظامی آمل از کشف و ضبط ۱۲۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در ۵ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابرهیم شجاعی درجلسه ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با‌ بیان اینکه ناجای آمل برای مقابله و پیشگیری با موادمخدر تاکنون به اجرای طرح‌های متعددی پرداخته است، گفت:در پنج ماهه امسال عوامل انتظامی موفق به دستگیری ۶۹۹ نفر عوامل و قاچاقچیان موادمخدر این شهرستان پرداختند.

وی با تاکیدبر اینکه در این ماه‌ها در اجرای ماده ۱۶ حدود ۵۴ نفر به مرکز درمانی ساری انتقال داده شدند، افزود: حدود ۱۲۱ کیلو و ۹۹۴ گرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

شجاعی با اعلام اینکه آمل نسبت به پنج ماهه سال گذشته با کشف ۵۲ کیلو موادمخدر حدود ۱۰۰ درصد مقابله، کشفیات افزایش داشته است، گفت: در اجرای طرح‌ها ۶۸ مورد محورها و ارتقا امنیت در این شهرستان اجرایی شد.

وی با اشاره به آمار مردادماه امسال در کشف انواع موادمخدر حدود ۱۰ کیلو و ۳۲۴ گرم بیان و عنوان کرد: در این یک ماه ماموران انتظامی آمل ۹۹ مورد دشتگیری معتاد و قاچاقچی مواد داشتند که طبق ماده ۱۶ حدود شش نفر شناسایی و به مرکز ساری منتقل شدند.

شجاعی از کشف ۵ هزار گیاه خودروی خشخاش در یکی از مزارع بخش لاریجان خبر داد و گفت: این گیاهان پس از کشف ماموران نیروی انتظامی به آتش کشیده شدند.

وی با تاکید براینکه برای مقابله و پیشگیری موادمخدر اقدامات همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: در این امر باید همه دستگاه‌ها بحث آموزش را دستور کار قرار دهند و مطلع باشند که سن اعتیاد امروزه پایین آمده و به دانش‌آموزان ما رسیده است.

جانشین فرماندهی انتظامی آمل با اعلام براینکه بسیاری از قاچاقچیان برای فروش و جلب توجه دانش‌آموزان و بانوان ما به موادمخدر به تبلیغاتی چون افزایش ضریب هوشی و لاغری اندام می‌پردازند، بیان داشت: آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی به آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان و بانوان بپردازند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه درصد زندانیان ما را معتادان تشکیل می‌دهند و بیشترین آمار سرقتی از سوی آنها گزارش می‌شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: آمل ، مخدر ، مبارزه ، شهرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.