فرمانده سپاه کربلای مازندران برزنده نگه داشتن آرمان شهدا در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان جوان از ساری سردار بابایی صبح امروز در همایش تجلیل از خادمان 30 شهید غواص وخط شکن کربلای چهار که به نحواحسن در استان برگزار شد گفت:خلق حماس سترگ وباشکوه حضور مردم استان در مراسم استقبال وتکریم از30 شهید غواص وخط شکن کربلای چهار نشان از قدرشناسی وولایت مداری مردم دارد.

وی افزود:ملتی که درس آزادگی را در مکتب ثارالله آموختند بی تردید ثبت این حماسه ماندگار در پی همت وتلاش خالصانه شما مردم ولایی مازندران بوده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه وظیفه ما پاسداری از انقلاب وارزشهای آن است تصریح کرد :امنیت ،عزت وسربلندی کشور را مدیون تدبیر حکیمانه رهبری هستیم وظیفه ما است تا با پیروی خالصانه وبا بصیرت حقش را ادا کنیم.

سردار بابایی ساخت یادمان شهدا وایجاد حسینیه اعظم شهدای کربلارا در حسینیه عاشقان برایزیارت مردم را از برنامه های سپاه بیان کرد .

مدیر کل بنیاد حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران نیز در این همایش بابیان اینکه مازندران پایتخت حماسه حضور در ایران بود گفت:ماباید با جدیت تفکر شهدا را که تفکر جهادی ،مقاومت وایثار است را در جامعه گسترش دهیم.

سردار ملکی افزود:شهدا تحول شگرفی در استان ایجاد کردندووظیفه ما است که قدر این تحول را بدانیم وادامه دهنده راه شهدا باشیم.

بگفته وی 30 شهریورامسال در شب شهادت امام محمد باقرچهلم این شهدا در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می شود.

در این مراسم خادمان حرم امام رضا پرچم متبرک شده حرم رضوی رانیزمیان حاضران تبرک کردند ،همچنین خادمان به فرزندان شهیدنیرین وسلطانی نشان خادم افتخاری اهداکردند.

مازندران 10 هزار و406 شهید دارد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تاکید ، نگه ، آرمان ، شهدا ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.