سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

وزارت نیرو در حال پیگیری مسائل زاینده رود است

معاون اول رییس جمهور گفت: مردم استان اصفهان شجاعت و فداکاری‌های زیادی در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند از این رو دولت نسبت به توسعه این استان اهتمام جدی دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ اسحاق جهانگیری در جلسه ملاقات با مجمع نمایندگان استان اصفهان، اظهار داشت: ظرفیت‌ها و شایستگی‌های استان اصفهان به گونه‌ای است که سرمایه گذاران را به خود جذب می‌کند و لازم است مسئولان استان در جهت حفاظت از این ظرفیت‌ها تلاش کنند و بسترهای لازم را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنند.

وی محدودیت منابع آب را از مسائل جدی استان اصفهان برشمرد و با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در یکی از جلسات پیشین شورای عالی آب، خاطرنشان کرد: تصمیماتی برای رفع دغدغه‌ها و محدودیت منابع آب در استان اصفهان اتخاذ شده و اگرچه ممکن است برخی از این تصمیمات نیاز به زمان داشته باشد اما دولت نسبت به اجرای کامل این مصوبات هیچ تردیدی ندارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش وزیر نیرو در یکی از جلسات هیات دولت در خصوص وضعیت زاینده رود، تصریح کرد: وزارت نیرو در حال پیگیری مسائل زاینده رود است و در عین حال با آینده‌نگری و برنامه‌ای دوراندیشانه به آب مورد نیاز بخش شرب و کشاورزی استان نیز توجه دارد.


انتهای پیام/س
برچسب ها: وزارت ، نیرو ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.