مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان از آغاز 32 طرح برق با اعتبار 42 میلیارد و 65 میلیون ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیموری با اشاره به کلنگ‌زنی 32 طرح برق با اعتبار 42 میلیارد و 65 میلیون ریال در همدان طی هفته دولت سال جاری اظهار داشت: از این تعداد 14 طرح  با اعتبار 20 میلیارد و 600 میلیون ریال در امور یک برق همدان، 9  طرح با اعتبار 15 میلیارد و 250 میلیون ریال در نهاوند، 5 طرح با اعتبار 4 میلیارد و 565 میلیون ریال در کبودراهنگ و 4  طرح  با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون ریال در فامنین کلنگ‌زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموع  طرح های برق آماده کلنگ‌زنی نیز شامل ساخت 5 هزار و 280 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب 13 دستگاه ترانسفورماتور در راستای برقرسانی، رفع ضعف ولتاژ و تعدیل بار است.

به گفته وی برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی با احداث 20 دستگاه پست هوایی و  ساخت 9 هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط در استان نیز از دیگر پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اضافه کرد: در «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم»، برق‌رسانی به متقاضیان جدید روستایی و شهری با احداث 18 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی، اصلاح و تبدیل 53 هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض 10 دستگاه تابلو پست هوایی، نصب 9 دستگاه سکسیونر هوایی و ورود و خروج پست‌ها و رینگ فیدرها به طول 800 متر و ساخت 16 اصله  نیز از جمله  طرح هایی است که در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به طرح های در دست اجرای برق منطقه‌ای باختر گفت: 4 طرح شامل ساخت خط و پست اسدآباد2، عبدالرحیم، قوش تپه و صنایع غذایی بهار با اعتبار 325 میلیارد ریال در دست اجرا است که در دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری با اشاره به طرح های در دست اجرا افزود: اجرای این مهم با همت والای همکاران صنعت برق، در راستای رفع ضعف ولتاژهای احتمالی، کاهش تلفات، کنترل پیک بار و پایداری شبکه در منطقه صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری نیز دو پروژه انتقال پسآب تصفیه‌خانه همدان به نیروگاه و تبدیل برج تر به خشک فاز اول نیروگاه شهید مفتح از پروژه های برق باختر با اعتباری بالغ بر یک هزار و 270 میلیارد ریال با حضور ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت نیرو در سفر دولت تدبیر و امید به استان، افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، طرح ، برق ، اعتبار ، آغاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.