سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در این پیام گفت: شهیدان رجایی و باهنر با توکل بر خداوند سبحان ، تلاش بی وقفه و با تاسی از فرامین امام و مقتدای خود از لحظه لحظه توفیق خدمتگزاری استفاده کرده و با دلسوزی، تلاش بی امان به گره گشایی از کار مردم و نظام نوپای انقلاب اسلامی پرداختند.

وی در ادامه این پیام افزود: هفته دولت هر سال یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است . دولتمردانی که با ایمان، عقلانیت، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه ، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: دولتمردان شهید رجایی و باهنر در دوران کوتاه خدمتگزاری خود در دولت ، هیچگاه از هیاهوی استکبار جهانی و دست نشاندگان آنها نهراسیده و همچون کوهی استوار در برابر هجمه های بی امان غرب ایستادند و اوج اقتدار انقلاب اسلامی را در کمال سادگی و ساده زیستی به نمایش گذاردند .

رشیدیان گفت: سرانجام رییس جمهور اسلامی و نخست وزیر منتخب و مردمی ایران انقلابی با نثار خون سرخ خود ، واژه های عشق، ایثار و فدا کاری را عینیت بخشیدند و عزت و شرف راست قامتان تاریخ را زینت بخش تاریخ زرین و سراسر افتخار میهن اسلامی کردند.

استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه کرامت و میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و گرامیداشت هفته دولت، به ساحت قدسی دولتمردان شهید،رجایی و باهنر و همه شهدای گرانقدر و همیشه جاوید دولت در سطوح مختلف ادای احترام کرده وافزود: در تدوام و تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز این مرز و بوم ، توفیق جمیع کارگزاران نظام در دولت تدبیر و امید ، همکاران وکارمندان خدوم و شریف را در پناه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و پیروی از فرامین و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت خدمتگزار راخواستارم .

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.