سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردی از صربستان سرزمین واترپلو

به نظر می رسد روزهای خوبی با آمدن الکساندر کی ریچ در انتظار واترپلو ایران است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: چند روزی است کی ریچ صربستانی به ایران آمده تا ناجی تیم ملی واترپلوی ایران شود. 
 
کی ریچ از رزومه خوبی در واترپلو برخوردار است و اهالی فدراسیون جایگاه او را همانند فرگوسن در فوتبال می دانند، وی بازیکن سابق تیم ملی  واترپلوی صربستان و مربی این تیم بوده و حالا برای آغاز دوره سرمربیگریش ایران را انتخاب کرده است. 
 
وی هم اکنون در کنار سرمربیگری تیم ملی به عنوان مشاور فنی تیم های زیر 17 سال و زیر 20 سال را بر عهده دارد. 
 
اما صحبت از مبلغ قرارداد همیشه شیرین بوده و هست صحبتی که فدراسیون نشینان ترجیح می دهند درباره آن حرفی نزند و به گفته رئیس فدراسیون مبلغ قرارداد اصولا بحثی محرمانه است و به جز من و رئیس خزانه داری فدراسیون کسی از مبلغ قرارداد خبری ندارد. 
 
محسن سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من در جلسه بین رئیس فدراسیون و کی ریچ حضور نداشتم و به واقع از مبلغ قرارداد خبری ندارم، اما اجازه دهید این قرارداد مانند تمام قراردادهای ورزشی در دنیا محرمانه بماند. 
 
وی افزود: ما قرارداد سه ساله با کی ریچ امضا کردیم که آن را سالانه تمدید می کنیم و امیدوارم بتوانیم از عهده پرداخت آن بر بیاییم. 
 
واترپلوی ایران پیش به سوی جهان 
 
اما حالا که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای رسیدن به اهداف بلند مدتش از یک سرمربی با کارنامه مربیگری و بازیگری خوب بهره گرفته، امید است با حمایت وزارت ورزش و جوانان و تامین بودجه برای پرداخت دستمزد گام های بلندی بردارد تا شاید نام واترپلوی ایران در آسیا و شاید در جهان بر سر زبان‌ها بیفتد. 
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.