سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدشانسی گریبانگیر ذوب آهن شد

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است بدشانسی باعث مصدومیت بازیکنان این تیم شده است.

امیرحسین شریفیان پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره مصدومیت‌های متعدد بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان کرد: متاسفانه تیم دچار بحران ناخواسته ای شده است و فکر می کنم ذوب آهن کمی بدشانسی آورده و ما باید تلاش بیشتری کنیم تا بازیکنان مصدوم را آماده کنیم. 
 
وی در ادامه افزود: ذوب آهن از تیم‌هایی است که مرحله بدنسازی خود را انجام داده است و بدشانسی باعث این مصدومیت‌ها را برای بازیکنان به همراه داشته است. 
 
پزشک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت قاسم حدادی فر ابراز کرد: حدادی فر دوران نقاهت خود را سپری می کند و در این هفته تصمیم خود را برای جراحی وی می گیریم، ما سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد حدادی فر را جراحی نکنیم و وی را از آسیب‌های پس از عمل دور کنیم حدادی فر در ناحیه پاشنه پا دچار التهاب شده است و شاید بتوان بدون جراحی وی را به میادین باز گرداند. 
 
وی افزود: علی همام از ناحیه دنده دچار مشکل شده است و  احتمالا به بازی روز چهارشنبه نخواهد رسید مهرداد قنبری و هادی محمدی مشکل خاصی ندارد و با تمرینات فیزیوتراپی می توانند برای بازی آماده شوند. 
 
شریفیان پور در پایان خاطر نشان کرد: برخی رسانه‌ها گمانه زنی‌های زیادی در خصوص مصدومیت بازیکنان ذوب آهن انجام داده‌اند اما معتقدم مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می‌آید و باید با گذراندن دوره درمان به میادین باز گردند. 
 
انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.