سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس‌جمهور باید کمی هم به فکر معیشت مردم باشد

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: روحانی به جای پرداختن به حواشی کمی به فکر نان و معیشت مردم باشد.

حجت‌الاسلام "محمدزارع فومنی" دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره شورای نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران طبق قانون اساسی، تمام قوا منفک از یکدیگر هستند و قوای سه گانه، دستگاه‌های نظارتی و اجرایی با همدیگر تداخل کاری ندارند.

وی با بیان اینکه ما نباید عملکرد دستگاه‌های نظارتی را زیر سوال ببریم، افزود: روحانی بهتر است به جای پرداختن به حواشی کمی هم به فکر نان و معیشت مردم باشد.

فومنی گفت: در حال حاضر وضعیت نگران‌کننده‌ای در جامعه و در حوزه اقتصادی وجود دارد و هر روز بر استرس مردم افزوده می‌شود.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه یکی از اشکالات دولت قبلی این بود که زیاد حرف میزد، گفت: رئیس جمهور بهتر است به جای پرداختن به حواشی به وعده‌های خود عمل و برای بهبود شرایط مردم زندگی تلاش کد. 

فومنی در پایان با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی نباید همدیگر را تخریب کنند، گفت: توقع ما از دولت تدبیر و امید این است که شعار اعتدال و میانه‌روی را در عمل پیاده کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
سیاوش
۱۳:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
بانک ها باعث فلج شدن اقتصاد ایران شده اند
110
۱۲:۳۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
انشالله بعد از پیروزی در این کمپین وکاهش قیمت سراغ کیفیت خودرو خواهیم رفت واگه کیفیت خودرو بالا نبردن دوباره کمپین خودرو بی کیفیت نخرید راه خواهیم انداخت.
از همینجا به شرکتهاب لبنیاتی وبانکها هم هشدار میدیم حواستون و جمع کنید شماها هم تو صف هستید از ما گفتن واز شما نشنیدن کمپین راه انداختیم اونموقع از سلامت مردم و اقتصاد ملی صحبت نکنید
الف ش
۱۰:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
در زمان احمدی نزاد همه استرس داشتند که خدای ناکرده جنگ شروع شود ان هم موقعی که ملت در اوج گرانی و تحریم نای نفس کشیدن نداشتند ولی الان سرورمان اقای روحانی شعله جنگ را خاموش کردند و داره با گشورهایی که احمدی نزاد انها را کشورهای عقب افتاده مینامید مثل المان و ایتالیا و اسپانیا و فرانسه و وووووو روابط کاری و اقتصادی را گسترش میدهد شما نگران پستان باشید
منوچهر
۱۰:۳۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
ارایه راهکارراهگشااست
maryamrezaei
۱۰:۱۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
سلام .در حال حاضر مواد خوراکی که اقلام مورد نیاز مردم هست بیش از اندازه گران هست با حقوق 250هزار تومان نمیشود زندگی کرد چیکار باید کرد اقای روحانی فکری بکنند
حلی
۱۰:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
چرا خبر گربه و سگ و خیانت زن به شوهر و ....توی قسمت اصلی سایت؟