سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

ورود هزار و 458 پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی

در پنج ماه سال جاری هزار و 458 پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت : از این تعداد پرونده وارده در پنج ماهه امسال هزارو 443 پرونده مختومه شده است.

جودکی افزود: عمده این پرونده ها شامل تخلفات صنفی ،بهداشتی و پرونده های قاچاق کالا است که ازطریق کمیسیون مالی و مرکز بهداشت استان و نیروی انتظامی به اداره کل حکومتی تعزیرات استان ارجاع داده می شود.

وی خاطر نشان کرد:کم فروشی ،گران فروشی ،تخلفات صنفی اعم از عدم درج قیمت بر روی کالا نیز از جمله مسائل بررسی شده توسط این اداره کل است .

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی میزان محکومیت در این مدت را 5 میلیارد و 159 میلیون و 393 هزار و 736 ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
اجرای ماده 72 و ماده 11 و ماده 44 قوانین نظام صنفی و تعزیرات بهداشت ودرمان و قانون قاچاق کالا درجهت کنترل بازار و برخورد ویره با مقوله بهداست و مبارزه تمام عیار با قاچاق کالا وارز ضرورت داسته هرچند هم دلی و هم زبانی دولت و ملت را مستلرم و فعالیت ا مضاعف اتحادبه های اتاق اصناف می تواند موثر واقع و ایضا حصور مستمر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ...و....علی ایحال حال ظرفیت تعزیرات حکومتی که از ابتکارات امام راحل ره و نگاه مقام معظم رهبری حفظه ا...درکنترل بازار وبرخورد قانونی و رایگان با مقوله تخلفات صنفی اقتصادی بهداشتی در حیطه صلاحیت سارمان می بایست استفاده و انشالله با اقتصاد مقاومتی و تولید پایدار و استاندارد شاهد شکوفایی اقتصادی و رصایت مندی مصاعف مصرف کنندگان کااا و خدمات و دولت تدبیر و امید و استقلال سیاسی مصاعف باشیم انسالله