مدیركل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان گفت: ۱۸ پروژه بنیاد مسکن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، علی محمدی افزود: این طرح ها شامل ۱۱ طرح هادی روستایی و هزار و ۱۷۰ واحد مسكن روستایی در شهرستان های استان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از ۱۹۲ میلیارد و۶۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده كه با بهره برداری از آنها سه هزار و ۹۶۲ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به افتتاح ۱۱ طرح هادی در روستاهای شهرستانهای بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، جاجرم و گرمه اظهار داشت: در هفته دولت امسال طرح های هادی در روستاهای عرب و دربند از توابع شهرستان بجنورد، گره زو، علی محمد و اوغاز تازه از توابع شهرستان شیروان و ایزی از توابع شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسند.

به گفته وی بهره برداری از طرح های هادی در روستاهای برج زنگانلو و عشق آباد مانه و سملقان، مفرنقاه فاروج، جوشقان و برزنه در شهرستان های جاجرم و گرمه نیز در هفته دولت امسال انجام خواهد شد.

مدیركل بنیاد مسكن خراسان شمالی با اشاره به بهره برداری از هزار و ۱۷۰ واحد مسكن روستایی در استان گفت: از این تعداد ۴۲۰ واحد مسكن روستایی در شهرستان بجنورد، ۲۰۹ واحد مسكونی در شهرستان شیروان، ۱۷۹ واحد مسكن روستایی در اسفراین، ۱۴۵ واحد مسكن روستایی در مانه و سملقان، ۹۴ واحد روستایی در فاروج، ۷۳ واحد مسكن روستایی در جاجرم و ۵۰ واحد مسكن روستایی نیز در شهرستان گرمه افتتاح می شوند.

وی تصریح كرد: برای بهره برداری از این تعداد واحد مسكن روستایی ۱۴۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

محمدی افزود: اعتبار بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال از محل منابع ملی، استانی و سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی تامین شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.