سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

درخشش جانبازان و معلولان مازندرانی در جام مهر رضوی

ورزشكاران زير 25 سال جانباز و معلول مازندرانی در جام مهر رضوی 34 مدال کسب کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ دبيرهيئت ورزش های جانبازان و معلولان مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان زير 25 سال قهرمانی كشور جام مهر رضوی در مشهد مقدس گفت: ورزشكاران مازندرانی در رشته های دووميدانی، وزنه برداری، دوچرخه سواری، شنا، باستانی، تنيس روی ميز، در دو بخش مردان و زنان به ميدان رفتند که در نتایج انفرادی ورزشكاران مازندرانی موفق به كسب 10 مدال طلا، 12 مدال نقره و 12 مدال برنز شدند.

مهدوی افزود:حسين ركيده در دوی 400 متر،علی اصغر مرزبان در 100 متر پرش طول،محمد رضا رسولی در پرتاب وزنه،احمد دوستدار در وزنه برداری،عباس شيردل و مهدی كيا در باستانی،فاطمه ترخانپور در دوی 100 متر، 100 متر آزاد و 50 متر آزاد به 3 مدل طلا به عنوان ورزشكاران مازندرانی موفق به كسب مدال طلا شدند.

وی تصريح كرد:حسين ركيده و حسين حسين نژاد در دوی 200 متر،سيد علی اسماعيلی در 800 متر و هزار و 500 متر، محمدرضا فلاح نژاد در پرش طول، حسن رعيت زاده در وزنه برداری، مهدی ترک در 100 متر قورباغه، فاطمه حسنی پرتاب نيزه، فاطمه سيدی در دوی 100 متر، مريم گيلانی در تنيس روی ميز، عباس شيردل و مهدی كيا به عنوان ورزشكاران مازندرانی موفق به كسب مدال نقره شدند.

دبيرهيئت ورزش های جانبازان و معلولان مازندران گفت:همچنين عرفان رمضان نژاد در 100 متر پرش طول، داريوش مهدوی در وزنه برداری، رضا محسنی و سيد محمد حسين حسينی در باستانی، حسن اسلامی در دوچرخه سواری، مهدی ترک در دوی 50 متر و 400 متر آزاد، فاطمه حسنی در پرتاب وزنه، فاطمه هاديان در پرتاب نيزه،مريم حبيبی در تنيس روی ميز نيز موفق به كسب مدال برنز شدند.

مهدوی افزود: همچنين در نتايج تيمی اين مسابقات تيم باستانی مازندران موفق به كسب عنوان قهرمانی و تيم وزنه برداری نيز در جايگاه سوم قرارگرفت.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.