سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار جشنواره یازدهم به ایستگاه بازبینی رسید

یازدهمین دوره جشنواره تاتر صحنه‌ای هفت هنر به دبیری حامد نصرآبادیان، امسال سراسری برگزار می گردد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یازدهمین دوره جشنواره تئاتر صحنه ای هفت هنر به دبیری حامد نصرآبادیان ، امسال سراسری برگزار می گردد. به گفته وی پس از اعلام فراخوان 63 اثر از استان هایی همچون البرز.تهران.ارومیه.اراک.خرم آباد.بروجرد... به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.از این تعداد 37 گروه در دو بخش دانشگاهی و تجربی به مرحله بازبینی رسیدند.

تیم بازبین متشکل از مهران امام بخش، شیوا خسرو مهر و مسعود ساکت اف در روزهای 28 و 29 مرداد ؛ دوازده اثر را شایسته حضور در جشنواره یازدهم دانسته و نکات اصلاحی را برای بهبود نمایش ها به کارگردانان خاطر شان شدند. هییت بازبین در بخش دانشگاهی:

وای بر لاین ( صابر خلیلی از اراک ) مردی به نام سکوت ( مسلم کیهان از بروجرد ) پاره سنگ (علی شهدادی از تهران ) خرده جنایت های زناشوهری ( امین دهقانی از خرم آباد ) شیطان در تابستان ( سمیه کارگر از تهران ) یین و یانگ موازی (اشکان آریانا از تهران) انتخاب و کارهای راه یافته بخش تجربی را نیز بدین گونه اعلام نمودند:

خدای کشتار ( مریم قهرمانی از کرج ) داستان عامه پسند ( سیاوش درستکار از کرج ) یک قدم تا مرد ( رامین رسول زاده از تهران ) اپیزودهای کوتاه و با مزه (حمید فقیه زاده از کرج ) یک سبد فحش برای شمسی خانم ( علیرضا تقدیری از تهران ) ارکستر زنان ( کمال زارعی از تهران ) .

شایان ذکر است که این جشنواره با قائم مقامی ماکتا قاسملو مدیریت هفت هنر استان البرز بین روزهای 10 تا 17 اجرای ویژه تماشاگران ، 18 و 19 اجرای ویژه داوران و 21 شهریور مراسم اختتامیه در استان البرز برگزار میگردد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.