سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پافشاری آسوشیتدپرس بر ادعای صهیونیستی خود درباره توافق هسته‌ای

آسوشیتدپرس حتی پس از اینکه از سوی رسانه‌های دیگر بدلیل فریب خوردن بوسیله عوامل صهیونیست مورد انتقاد قرار گرفت، همچنان از ادعای خود دفاع می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن اگزمینر، شماری از شخصیت‌های رسانه‌ای، جمعه با انتقاد شدید از آسوشیتد پرس، بدلیل ادعای گزارش هفته گذشته آن درباره مفاد توافق هسته‌ای ایران، گزارشگران این خبرگزاری را متهم کرده‌اند که بوسیله عوامل رژیم صهیونیستی فریب خورده‌اند. برخی از خبرگزاری‌ها با کذب خواندن این خبراعلام کرده‌اند ممکن است رژیم صهیونیستی طراح اصلی سناریوی هفته گذشته این خبرگزاری باشد. 

خبرگزاری آسوشیتد پرس هفته گذشته با انتشار خبری مدعی شد تهران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به توافقی محرمانه درباره بازرسی از سایت پارچین دست یافته اند. طبق این ادعا، بجای آنکه بازرسان آژانس خود به بررسی سایت پارچین اقدام کنند، ناظران ایرانی عکس، تصاویر و نمونه های محیطی لازم از این سایت را تهیه کرده و در اختیار آنها قرار می دهند.

نویسنده این گزارش حتی با تحریف نام جمهوری اسلامی ایران، به جای واژه «جمهوری» از واژه «دولت» استفاده کرده است. (به جای Islamic Republic of Iran  عبارت Islamic State of Iran   را در این گزارش به کار برده است) نکته جالب توجه این است که «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تنها شخصی است که این عبارت را به کار می‌برد.    


انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.