سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت قراردادهای سوپرلیگ بسکتبال

مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران با درخواست صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی مهلت ثبت قرارداد بازیکنان سوپرلیگ بسکتبال را تمدید می‌کنند.

محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با اعلام این خبر به خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سازمان لیگ، مهلت ثبت قراردادهای بازیکنان سوپرلیگ بسکتبال ایران را تا امروز، شنبه 31 مرداد تعیین کرده بود اما با درخواست بازیکنان تیم ملی قرار است فردا جلسه فوق برنامه‌ای با این موضوع ، با حضور رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته برگزاری مسابقات سوپرلیگ، همچنین دیگر افرادی که در برگزاری این رقابت‌ها نقش دارند، در فدراسیون برگزار شود.

مشحون با بیان اینکه این جلسه برای برقراری آرامش بین ملی‌پوشان و دیگر بازیکنان بسکتبالی که تاکنون موفق به عقد قرارداد با تیم‌های مورد نظر خود نشده‌اند، برگزار می‌شود، افزود: حامد حدادی دیروز برای من پیامک فرستاد و به نمایندگی از بازیکنان ملی‌پوش خواهان تمدید مهلت ثبت قراردادها شد. ضمن این‌که صمد نیکخواه بهرامی هم دیروز به فدراسیون آمد و درباره این موضوع با من صحبت کرد. 

به گفته رئیس فدراسیون بسکتبال، جلسه فردای این فدارسیون تنها به موضوع تمدید مهلت ثبت قراردادها اختصاص دارد و نتیجه آن‌هم فردا در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. 

رقابتهای سوپرلیگ بسکتبال ایران، با حضور 12 تیم هفتم آبان آغاز می‌شود. 

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.