گارد راس پتروشیمی بندرامام معتقد است خط خوردن‌اش از تیم ملی بسکتبال مقوله تازه‌ای نیست.

حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای تیم ملی بسکتبال آرزوی موفقیت می‌کنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما به هرحال امسال هم در این تیم حضور ندارم.

وی درباره این‌که گفته می‌شود حسین‌زاده بازیکن بازی‌های ملی نیست توضیح داد: این حرف را قبول ندارم. من اصلاْ برای تیم ملی بازی نکردم که سزاوار این قضاوت باشم. پارسال کاپیتان تیم ملی ب بودم و با این تیم بازی‌های خوبی انجام دادم اما هیچ‌وقت در تیم ملی فرصتی برای بازی نداشتم.

گارد راس پتروشیمی بندرامام اضافه کرد: از ۱۸ سالگی به تیم ملی دعوت می‌شدم و همیشه خط می‌خوردم. این موضوع تازه‌ای نیست و به آن عادت کردم!‌

حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید دلیل خط خوردنتان از تیم ملی نداشتن تجربه بازی‌های ملی است؟ اظهار کرد: فکر نمی‌کنم این دلیل موجهی باشد. برخی بازیکنانی که حالا در تیم ملی حضور دارند؛ وضعیت‌شان مشابه من است.

وی افزود: اتفاقا سرمربی تیم ملی هم از عملکرد من رضایت داشت و این را تصریح کرده بود. به هرحال تصمیم‌گیرنده نهایی کادر فنی است و باید به نظرشان احترام گذاشت. دنیا هم به آخر نرسیده است. سعی می‌کنم در فرصت بعد بهتر باشم و به تیم ملی برسم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار