سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاکبی بدنبال تقويت جايگاه خود در انتخابات آمریکا

مایک هاکبی نامزد ریاست جمهوری آمریکا در دیدار با صهیونیست‌ها از اسرائیل حمایت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی آرکانزاس آنلاین در مطلبی نوشت: "مایک هاکبی،" فرماندار سابق آرکانزاس و نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه در سفر خود به اسرائیل با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل دیدار و او را با چرچیل مقایسه کرد. او پس از این دیدار گفت از راه حل دو کشور برای قضیه اسرائیل و فلسطینیان حمایت نمی کند. 

هاکبی همیشه از طرفداران پر و پا قرص اسرائیل بوده و از سال هزار و نهصد و هفتاد و سه مرتب از اسرائیل دیدار کرده است. او همچنین از منتقدان صریح اللهجه توافق هسته ای ایران است. 

هاکبی در اظهار نظری درباره این توافق گفت این توافق بی خاصیت و آزاردهنده تهدید مستقیم برای اسرائیل است و رقابت تسلیحات هسته‌ای را در منطقه به راه می اندازد و موج جدیدی از تروریسم مرگبار تحت حمایت ایران را در سراسر جهان به راه می اندازد. هدف نهایی ایران، همانطور که خودشان نیز اذعان دارند،‌ آمریکاست. بنابراین باید جلوی این توافق را گرفت. 

کارشناسان معتقدند سفر هاکبی به اسرائیل و موضع او درباره راه حل دو کشور می تواند جایگاه او را در میان رای دهندگان انجیلی در آمریکا تقویت کند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.