هیئت امنای فدراسیون یهودی نیوجرسی ضمن تهدید توصیف کردن توافق هسته‌ای برای آمریکا و رژیم صهیونیستی، مخالفت خود را با این توافق اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی جوئیش لینک گزارش داد: هیئت امنای فدراسیون یهودی نیوجرسی بعد از بررسی های دقیق به جوامع و فدراسیون های یهودی مخالف توافق هسته ای ایران ملحق شد.

در بیانیه  این هیئت آمده است: "ما معتقدیم این توافقنامه تاثیری منفی بر آمریکا، ثبات خاورمیانه و آینده اسرائیل خواهد داشت. ایران به فریاد "مرگ بر آمریکا"، "شیطان بزرگ" و "نابودی اسرائیل" ادامه داده است. رهبران دو جناح آمریکا در کنگره نگرانی های شدید خود را از این توافقنامه ابراز داشته اند."

در ادامه این بیانیه ادعا شده است:" تاریخ به ما آموخته است وقتی ملت ها نابودی ملل متمدن دیگر و شهروندان آنها را خواستارند، ما باید حرف های آنها را جدی بگیریم. توافق ایران ماموریت فدراسیون ما را که تضمین حیات مردم یهود، حمایت از یک اسرائیل امن و مراقبت از یهودیان نیازمند در اسرائیل و خارج از این سرزمین و همچنین بسیج کردن جامعه درباره مسائل مورد نگرانی است، تهدید می کند."

هیئت امنای فدراسیون یهودی نیوجرسی همچنین مدعی شد: "فدراسیون یهودی نیوجرسی از یک راه حل دیپلماتیک حمایت می کند. ما با هدف دستیابی به یک ایران عاری از سلاح هسته ای هم عقیده ایم و از رهبری ملت مان در این تلاش ها سپاسگزاریم. مخالفت ما با شروط خاصی است که شامل تخفیف فوری و نه تدریجی تحریم هاست. این امر باعث انتقال میلیاردها دلار پول به ایران برای آغاز فعالیت های برهم زننده ثبات در منطقه و سرعت بخشیدن به حمایت آنها از تروریسم می شود که هدف شان مستقیما اهداف آمریکایی، اسرائیلی و یهودی در سراسر جهان است."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار