سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی شبکه صادرات برای محصولات فناورانه تا پایان سال جاری

رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: برنامه داریم تا پایان سال جاری شبکه صادرات را برای محصولات فناورانه در کشور را‌ه‌ اندازی کنیم.

داریوش پور‌سراجیان رئیس پارک علم و فناوری یزد در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه پارک علم و فناوری یزد تا پایان سال جاری گفت: برنامه داریم تا پایان سال جاری شبکه صادرات محصولات فناورانه را در این پارک راه اندازی کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: بیشتر صادرات محصولات فناورانه این پارک ملی سال‌های گذشته در حوزه نرم افزار، قطعات اکتر‌ونیکی، فناوری اطلاعات و موار‌دی پیشرفته در حوزه بیوتکنولوژی بوده است.

پورسر‌اجیان با اشاره به هدف راه‌اندازی شبکه صادرات خاطر نشان کرد: شبکه صادرات با همکاری شرکت‌های مستقر در این پارک که در زمینه صادرات محصولات فعالیت زیادی دارند، راه اندازی می شود و این شرکت ها با فعالیت خود از این طریق توانایی خود را به شرکت‌های کمتر فعال در این عرصه ارائه خواهند کرد.

رئیس پارک علم و فناوری یزد تصریح کرد: در حال حاضر محصولات فناورانه‌ی پارک علم و فناوری یزد به کشورهای چین، هلند، مجارستان، آذربایجان، افغانستان، تر‌کمنستان، عراق و امار‌ات متحده عربی صادر می‌شود.

وی در پایان افزود: برنامه داریم میزان کشورهای هدف و محصولات را در این عرصه‌ی صادرات افزایش دهیم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.