سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاشقانه‌های «سایه‌های موازی» در انتظار پرده نقره‌ای

فیلم سینمایی «سایه‌های موازی» برای اخذ پروانه نمایش به ارشاد تحویل داده شده است.

اصغر نعیمی نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم سینمایی «سایه‌های موازی» گفت: فیلم سینمایی «سایه‌های موازی» برای دریافت پروانه نمایش به ارشاد تحویل داده شده است که به گفته تهیه‌کننده کار، اگر شرایط برای اکران مهیا شود، ما فیلم را اکران می‌کنیم. خودم شخصاً علاقه ندارم «سایه‌های موازی» را به جشنواره فیلم فجر بفرستم.

وی افزود: نقطه مهم این فیلم بازگشت ابوالفضل پور‌عرب بعد از هشت سال به سینماست که یکی از غافلگیر‌انه‌ترین و بهترین بازی‌های خودش را به اجرا گذاشته و نقش مقابل او را شهاب حسینی بازی می‌کند که از دو نسل متفاوت هستند و توانستیم دو نسل بازی را روبروی هم قرار بدهیم.

نعیمی در خصوص «سایه‌های موازی» بیان کرد: این فیلم یک درام عاشقانه مدرن متفاوت است که در شرایط اجتماعی اتفاق می‌افتد. بعد از دیدن کار، بسیار از فیلم راضی بودم و دوست دارم هر چه زودتر «سایه‌های موازی» برای مردم اکران شود.

لازم به ذکر است؛ علاوه بر ابوالفضل پور‌عرب و شهاب حسینی، سیامک صفری، سمیرا حسن‌پور، هوشنگ توکلی، حدیث فولادوند از دیگر نقش‌آفرینان این اثر هستند.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.