سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

انتقال موسسه فرهنگی- ورزشی متین از ورامین به دامغان

دفتر فرهنگی – ورزشی متین در شهرستان دامغان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان،بر اساس شکل گیری شرکت هلدینگ کارا سازه متین به لحاظ صنعت و اقتصاد و همچنین تشکیل تیم والیبال در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دامغان ، موسسه فرهنگی – ورزشی متین از ورامین به دامغان انتقال یافت .

بر اساس این تغییر و تحولات مقرر گردید افتتاحیه دفتر مذکور تا هفته های آتی صورت پذیرد در این مراسم هماهنگی حضور آقایان قنبرمدیر عامل شرکت کاراسازه متین، فداکار مدیر عامل باشگاه فرهنگی – ورزشی متین ، فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر مسئولین محلی شهرستان  انجام شده است.

 گفتنی است باشگاه والیبال متین ورامین یک باشگاه والیبال ایرانی است که  در شهر ورامین قرار دارد.

مالک این تیم شرکت فنی و مهندسی کاراسازه متین به نمایندگی آقای مهندس امیرحسین قنبر میباشد. این شرکت در تاریخ ۱۴ شهریور  ۱۳۹۱ با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری این تیم را تاسیس کرد که پس از آن با نام متین ورامین خوانده و ثبت شد.

متین از جمله تیم های خصوصی موفق چند سال اخیر در لیگ برتر والیبال ایران بوده است،هدف از ایجاد این تیم همواره کمک به افزایش شورو نشاط جوانان  و رشد و پیشرفت ورزش والیبال در این شهرستان بوده است.

در حال حاضر مهندس امیر حسین قنبر مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه،وآقایان علیرضا قلی زاده مشاور عالی و علیرضا فداکار مدیرعامل تیم در راس کادر مدیریتی متین ورامین هستند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ورزشی ، متین ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.