در سومین روز از بازی های دور مقدماتی لیگ برترجوانان کشور تیم های والیبال متین ورامین و آلومینیوم بندرعباس توانستند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در اولین دیدار از روز سوم دور مقدماتی لیگ برتر جوانان کشور که دیروز در سالن تختی کاشان برگزار شد، از بازی های گروه ˈالفˈ تیم والیبال متین ورامین موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد.

در این دیدار ابتدا تیم شهرداری ارومیه توانست در دور اول با نتیجه 25 بر 18 تیم متین ورامین را شکست دهد ولی درادامه نماینده ورامین در دورهای دوم ، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18، و 25 بر 19 موفق به برتری مقابل شهرداری ارومیه شد تا در نهایت با پیروزی سه بر یک سه امتیاز کامل این دیدار را کسب کند.
در بازی دوم دیروزکه از گروه بˈ برگزار شد، تیم آلومینیوم بندرعباس با نتیجه سه بر صفر شهرداری زاهدان را شکست داد تا سومین برد متوالی خود را کسب کند.
در این دیدار، تیم آلومینوم در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 11، 25 بر17 و 25 بر 15 مقابل تیم شهرداری زاهدان به برتری رسید.
دور مقدماتی لیگ برتر والیبال کشور در دو گروه شش و پنج تیمی به مدت پنج روز از 29 آبان تا سوم آذر در کاشان برگزار می شود و در پایان از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی این رقابت ها صعود می کنند/. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.