سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه و انتشار اطلس کشتی‌سازی کشور بر‌اساس توانمندی‌های داخلی

دبیر کار گروه توسعه دریایی و صنایع دانش بنیان دریایی گفت: از فعالیتهای جاری این کار گروه تهیه اطلس کشتی سازی کشور برای انعکاس توانمندی‌های داخلی است‌.

امین حاجی محمدی دبیر کار گروه توسعه دریایی و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فعالیت‌های جاری این کار گروه اظهار کرد: از فعالیت‌های جاری این کار گروه تهیه و انتشار اطلس کشتی سازی کشور در راستای انعکاس توانمندی داخلی در صنعت ساخت شناور و هم چنین انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری با ارگان‌های دریایی در خصوص حمایت از طرح‌های فناورانه دریایی نام برد. 

وی در ادامه تأکید کرد: از دیگر فعالیت‌های این کار گروه توسعه بازار تدوین کتاب اطلس تجهیزات دریایی کشور است که این کتاب شامل اطلاعات تجهیزات دریایی تولید داخل به همراه اطلاعات شرکت سازنده خواهد بود.

حاجی محمدی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه محصولات و کالاهای دانش بنیان ابزارهای حمایتی متفاوت جهت ترغیب شرکت‌ها به فعالیت‌های دانش بنیان، معافیت‌های گمرکی و مالیاتی، مشاوره و حمایت در راستای صادرات محصولات وجود دارد که از ابزارهای حمایتی برنامه ریزی شده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکتهای دانش بنیان است.

حاجی محمدی با اشاره بر اهمیت کار گروه توسعه بازار در ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی تصریح کرد: کارگاه توسعه بازار یکی از کار گروه‌های دارای اهمیت است از این رو حمایت از آن ها از طریق توسعه محصولات شرکتهای دانش بنیان دریایی طرح‌های فناورانه، تجهیزات فناوری‌های دریایی، تسهیل گری و حمایت از صادرات محصولات دریایی داخلی از اهداف و محورهای کاری این کار گروه است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.