سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نابینایی ماه چهره خلیلی در «صله»

ماه چهره خلیلی در فیلم سینمایی «صله» در نقش شاگرد نابینای موسیقی بازی می‌کند.

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلم جدید خود گفت: مشغول بازی در فیلم سینمایی «صله» به کارگردانی فرزین مهدی‌پور و تهیه‌کنندگی بهرام صادقی مزیدی هستم، قرار است این فیلم برای جشنواره فجر امسال آماده شود.

وی ادامه داد: داستان فیلم در خصوص موزیسینی است دچار تحولات روحی شده و در شرایطی بحرانی قرار گرفته است که این نقش را پرویز پورحسینی ایفا می‌کند و من نقش نابینایی را بازی می‌کنم که در کنار این استاد به آموزش ساز فلوت مشغول است و در این میان استاد درگیر رابطه حسی با شاگرد خود می‌شود.

وی در خصوص ایفای این نقش گفت: ابتدا که فیلمنامه را خواندم نقش نابینا نبود و در پیش تولید با صحبت‌هایی که با کارگردان داشتیم به این نتیجه رسیدند که نقش فرد نابینایی را ایفا کنم و با توجه به این که من در فیلم «چشمان سیاه» ایرج قادری در اولین حضورم نقش یک نابینا را بازی کرده بودم پیش زمینه‌ای داشتم و در حال حاضر بیشترین تمرکزم برای آموختن ساز فلوت است.

بازیگر مختارنامه مطرح کرد: با وجود اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند من بعد از ازدواج کار نکنم ولی پس از آن در سریال «گذر از رنج‌ها»، چهار فیلم سینمایی و الان هم بعد از به دنیا آمدن فرزندم مشغول به کار هستم و دوست دارم این به یک الگو در بین بازیگران ما تبدیل شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: همچنین در این فیلم با همسرم ابراهیم اشرفی که مدیر فیلمبرداری است همکاری دارم و دیگر عوامل فیلم، علیرضا نوین‌نژاد: صدابردار، مهری شیرازی: طراح گریم، وحید مرادی: مدیر تولید، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.