سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلگی: دوچرخه سواران بسیجی را برای مسابقات نظامی کره آماده می کنیم

مربی تیم ملی پیشگامان کویر یزد دوچرخه سواری گفت: رکابزنان بسیجی را برای حضور در مسابقات نظامی کره شهر مینگ یونگ آماده می کنیم.

محسن سلگی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: هم اکنون در اردوی تدارکاتی به سر می بریم تا برای حضور در مسابقات نظامیان المپیک کره آماده شویم و تمام رکابزنانی که در این مسابقه شرکت می کنند نظامی و بسیجی هستند.
 
وی افزود: در کمپ تیم های ملی استادیوم آزادی تمرین می کنیم اما فاز دوم این اردو تدارکاتی را در پارک چیتگر اجرا می کنیم و در رشته جاده و تایم تریل رکاب می زنیم.
 
سلگی در خصوص زمان برگزاری مسابقه نظامیان المپیک تاکید کرد: زمان برگزاری این مسابقه 14 مهر ماه است ودر کره شهر مینگ یونگ برگزار می شود که با حضور 12 رکابزن از تیم پیشگامان کویر یزد شرکت خواهیم کرد.
 
وی در خصوص چشم اندازی در این مسابقات تصریح کرد: رقبای ما در این مسابقه کشورهای انگلیس، آلمان، ایتالیا و قزاقستان هستند اما با توجه به سطح بالای مسابقات برای کسب مدال شرکت خواهیم کرد.
 
سلگی در ادامه بیان کرد: اردوی تدارکاتی ما تا جمعه ادامه خواهد داشت سپس در مسابقات جایزه بزرگ ویوا شرکت  می کنیم و تمرینات جدید را آغاز خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.