سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد از 21 شهریور‌ماه

پذیرفته‌شدگان در آزمون‌های دانشگاه آزاد از 21 شهریور‌ماه با مراجعه به واحد دانشگاهی محل پذیرش اقدام به ثبت‌نام کنند.

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: دوشنبه، 16 شهریورماه سال جاری نتایج دکتری تخصصی پژوهش محور، 17 شهریور نتایج آزمون کارشناسی ارشد، در دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه 19 شهریور نتایج دکتری تخصصی آموزشی پژوهشی اعلام خواهد شد، که بر روی سایت azmoon.com  قرار می‌گیرد، و پذیرفته‌شدگان در این آزمون‌ها برای ثبت‌نام می‌توانند از شنبه هفته آینده یعنی در روز 21 شهریورماه با مراجعه به واحد دانشگاهی محل پذیرش اقدام کنند.

 معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: داوطلبان کافی است، جهت ثبت‌نام مدارک مورد نیاز که شامل کارت ملی،6 قطع عکس، اصل شناسنامه و ریزنمرات مقاطع تحصیلی قبلی است، را به همراه داشته باشند، و داوطلبان مرد نیز باید مدرک پایان خدمت و یا معافیت از خدمت را ارائه دهند.

وی در پایان گفت: زمان‌بندی ثبت‌نام در دانشگاه نیز در مقطع دکتری تخصصی در روز شنبه و یکشنبه (21و22 شهریورماه) مقطع کارشناسی ارشد در روز دوشنبه و سه شنبه (23و24 شهریورماه) و مقطع کاردانی و کارشناسی و دکتری حرفه‌ای در روز چهارشنبه (25 شهریورماه) به این صورت می‌باشد.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
جمشید
۰۰:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
یعنی تمام رشته محلهای دکترای آزاد مجوز دار شدن؟