سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ارسال 192 اثر به جشنواره تولیدات هنری استان‌ها

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: 192 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره تولیدات هنری استان‌ها در اصفهان ارسال شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن میلانی، امروز در نشست خبری گفت: امسال جشنواره چهارمین تولیدات مراکز در اصفهان برگزار می شود و از 6 مهرماه این جشنواره به مدت سه روز برگزار می شود و این جشنواره برای ما اهمیت خاصی دارد و متمرکز شده ایم تا آثار هنرمندان شاخص استان در این جشنواره حضور یابند.

میلانی گفت: 192 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 153 اثر در حوزه تجسمی و 15 اثر هنرهای تصویری می باشد و در آفرینشهای ادبی نیز 8 مورد و در موسیقی نیز 6 اثر ارسال شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: 3 اثر در حوزه پژوهشی به این جشنواره ارسال شده و تلاش کرذه ایم تا واقعیت‌های هنری استان را منعکس کنیم.

وی بر انعکاس ارزشهای قومیتی در جشنواره تولیدات هنری استانها تاکید کرد و گفت: آثار متناسب با آداب و رسوم محلی و فرهنگ قومیتها انتخاب شده و بر همین اساس رتبه 5 کشوری را در ارسال آثار داریم ولی به این سطح و تعداد آثار راضی نیستیم و باید سطح استان ارتقا یابد.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت چهارسالانه برگزار می شود و به نسبت دوره سوم پیشرفت خوبی داشته ایم و از رتبه زیر 10 به جایگاه 5 رسیده ایم که باید این رتبه افزایش یابد.

میلانی با بیان اینکه درزمینه برنامه های فرهنگی و هنری در استان شاهد همگرایی و همراهی مسئولان مختلف استان در سطوح عالی هستیم گفت: این همگرایی موجب کارهای بزرگ شده و در سطح مسئولان اجرای و مذهبی همراهی و هدایتگری ارزشمندی وجو دارد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح کیفی برنامه های فرهنگی گفت: در برنامه های فرهنگی و هنری تلاش داریم تا خروجی های مناسبی حاصل شود.

میلانی افزود: امیدواریم امسال به رتبه های برجسته در بخش نهایی جشنواره برسیم که این امر جز با مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.