فرماندار شهرستان تبریز گفت: تاکنون از 15 دستگاه اجرايی شهرستان تبريز ،45 طرح مختلف بااعتبار6700 میلیارد ریال آماده افتتاح درهفته دولت درشهرستان تبريز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ شهرتي فر در نخستین جلسه ستاد هفته گرامیداشت دولت افزود:هفته دولت فرصتی است تا موفقیتهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی از جمله کنترل و مهار تورم ،اقتدار و آرامشیحاصل شده در کشور، وحدت و وهمفکری، همکاری بین قوای سه گانه از نظر سیاسی حاکم است و همینطور توفیقهایی که در عرصه بین المللی در نتیجه مذاکرات  بسیار مهم و طولانی حاصل شده است بطور کلی از نظر اقتصادی به مردم اطلاع رسانی شود.

وي همچنين گفت:اگر شهرستان تبریز ادعا دارد که 50 درصد جمعیت استان در این شهر زندگی می کنندو 50 درصد فعالیتها هم در این شهر انجام می پذیرد تبیین موفقیتها و عملکردها و همینطور برنامه های آتی دولت درشهرستان تبریز باید دقیق تر و امیدودارکننده مطرح شود.

مديركل روابط عمومي وبين الملل استانداري نیز بر برگزاری متفاوت برنامه ها ، پاسخگویی به مردم وبرجسته سازی اقدامات،تزریق روحیه نشاط وامید ,نگاه مبتکرانه و خلاقانه ،,بهره مندی از ظرفیت نخبگان وهنرمندان وتشکلهای غیردولتی واستفاده از ظرفیت رسانه ای استان تاكيدكرد.

آهنگري افزود: برای برگزاري هرچه بهتربرنامه هاي گراميداشت هفته دولت دراستان 10کمیته تشکیل شده که هرکدام از کمیته ها برنامه یشان را تدوین کرده اند.

وي ،برگزاري شورای اداری استان ، حضور درگلزارشهدا، گزارش خدمت ،اجرای برنامه ای بنام درهای باز مختص اساتید ودانشجویان ،دیدار با خانواده های معظم شهدا ، اجرای برنامه های ورزشی ،تجلیل از کارمندان ، دیدارهای چهره به چهره بامردم ،حضور مدیران در مساجد وانظارعمومی ,وسخنرانی در اولین جمعه پیش از نمازجمعه وبیان عملکرد هاوبرنامه هاي دولت را از مهمترين برنامه هاي گراميداشت هفته دولت دراستان برشمرد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.