سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارعی: آرارات‌ ناامن است

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: افرادی که قصد دارند به آرارات صعود کنند جدا از این کار خودداری کنند چرا شرایط برای کوهنوردی در این منطقه خوب نیست.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: با توجه به حوادث رخ داده اخیر در نوار مرزی کشور ترکیه  فدراسیون از کلیه آژانس‌ها، تورهای کوهنوردی، هیات‌ها، گروه‌ها و باشگاه‌ها می‌خواهد تا زمان برقراری امنیت در خاک ترکیه و حاشیه شهر از سفر کوهنوردان به آرارات خود داری شود.

 قله آرارات با ارتفاع 5135 متر از قلل مرتفع ترکیه است که در طی سال‌ افراد و علاقه مندان زیادی به آن صعود  می‌کنند ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

نمایشگاه عکس فدراسیون‌های ورزشی در آزادی

 وزارت ورزش و جوانان نمایشگاه عکس ورزش‌های فدراسیون‌ها را طی روزهای دوم تا دوازدهم شهریور سال جاری در ضلع غربی مجموعه آزادی برگزار خواهد کرد که در آن فدراسیون کوهنوردی نیز حضور  دارد عکس‌هایی از رشته‌های خود نظیر کوهنوردی، سنگنوردی، غارنوردی و دیواره نوردی و غیر ارائه می‌دهد.

 ششمین صعود کوهنورد معلول اردبیل به سبلان 

 یکی از کوهنوردان معلول اردبیل روز گذشته برای ششمین بار به قله سبلان از قلل مرتفع کشورمان صعود کرد.

 این کوهنورد صعود به سبلان را آرزوی کودکی خود می‌داشته و عزم خود را جزم کرده و با تمرین و ممارست موفق شده است که برای ششمین بار به این قله صعود کند.

 صعود افغان‌های متولد ایران به دماوند

تیمی از کوهنوردان افغان متولد ایران روز 22 مرداد به قله 5671 متری دماوند صعود می‌کنند.

 این برنامه با سرپرستی محمد نصیری و مربیگری بیت اله سیرابی صورت گرفته است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.