سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزعبی در دیدار با ولایتی:

روابط ایران و سوریه اتحاد بین دو دولت نیست؛ این رابطه برادرانه است

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه تنها اتحاد بین دولت‌ها نیست، بلکه روابطی برادرانه است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی در دیدار با علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن خرسندی از حضور در ایران اظهار داشت: رفتارهای سیاسی اقای ولایتی در قبال سوریه در درجه اول توام با شجاعت و حکمت و همچنین بازتابنده مواضع آیت‌الله خامنه‌ای است.

وی با بیان اینکه دیروز با مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای دیدار داشتیم، گفت: مقام معظم رهبری پرسش مهمی داشتند و حال بشار اسد را از بنده جویا شدند.

الزعبی اضافه کرد: در حضور مقام معظم رهبری سخن گفتن آسان نیست، ولی خدا کمک کرد که در محضر ایشان سخن بگویم.

وزیر اطلاع رسانی سوریه ادامه داد: روایط بین دولت‌ها همواره با دگرگونی‌ها همراه است ولی روابط سوریه و ایران پایدار و برادرانه است و هیچکس نمی‌تواند پیوند میان برادران شکاف ایجاد کند.

الزعبی با بیان اینکه رئیس‌جمهور سوریه و ملت ما معتقدند که پیوند دو کشور حقیقی است، ادامه داد: چشم‌انداز ما این است که در تمامی زمینه‌ها به بهترین وجه پیشرفت داشته باشیم.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد: روابط دو کشور در سالهای طولانی امتداد داشته است البته باید از طریق دستگاه‌های اطلاع رسانی دو کشور، اهمیت روابط این دو کشور را برای مردم روشن سازیم.

وی در پایان گفت: رمز پیروزی و تجربه ایران در این است که روح انقلاب و مواضع و فضایل انقلابی و ارزشی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را حفظ کرده و به آنها پایبند بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.