سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدل خندیدنتان در فضای مجازی به چه معناست؟!

اگر میخواهید از خنده دارترین جاسوسی فیسبوک آگاه شوید این گزارش را تا انتها دنبال کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی ابشگاه خبرنگاران جوان، سایت های اینترنتی و دیگر سرویس هایی که به صورت همگانی به مردم خدمات خاص ارائه می کنند اکثرا خبررسانی هایی به صورت اطلاع رسانی و آموزش همگانی نیز به همراه دارند. یکی از این سرویس ها که خیلی هم طرفدار دارد و البته استفاده از آن نیز به دلیل دریافت اطلاعات خاص و شخصی نهی شده است، فیس بوک است. 




وقتی ما آنلاین می خندیم، به دلیل تایپ بودن آن امکان بررسی و جستجو برای آن بسیار آسان است. در این صورت مثلا بسیاری از ما آخ آخ آخ آخ را نمی گوییم و آن را به صورت خخخخ می نویسیم. اما در انگلیسی آن ها چنین چیزی ندارند.




از کلمات روزمره انگلیسی که میان کاربران فارسی زبان و بلکه جهان نیز رواج یافته است، LOL یا LotsOfLaugh می باشد. در این میان افراد دیگری (انگلیسی و …) از کلماتی مانند "هاهاها” استفاده می کنند. برخی نیز شاید خنده ای نجیبانه تر و شکیل تر مانند "هه هه" داشته باشند. در این صورت تمامی این کلمات خاص همگی نشان از نوعی خنده دارند.




آن طور که از خبر ها بر می آید، تیم تحقیقاتی فیسبوک، توسط سایت Wired، اخیرا پژوهشی را ارائه کرده که در آن انواع خنده های اساسی و احساسی با گروه هایی متفاوت وفق داده شده است. در  این تحقیق آن دریافته اند اموجی ها یا شکلک های استفاده شده برای نشان دادن خنده در بانوان بیش از آقایان است. همچنین هاهاها (HaHaHa) نشان می دهد که محبوب ترین راه برای بروز احساسات می باشد.

این مورد نیز در آقایان بیش از خانم هاست. همچنین استفاده از نوع هه هه خنده به طور اعجاب آوری بسیار کم است و در مردان بیشتر به چشم می خورد.در همین راستا جالب است بدانید lol که به نظر بسیار خنده دار و پرکاربرد می باشد در شبکه های اجتماعی محبوبیت کمتری دارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.