سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هادی زاده:

تمرینات مستمر و غیرمتمرکز تأثیر فراوان در پیشرفت دارد

اصغر هادی‌زاده گفت: شرکت ورزشکاران در اردوهای مستمر و متمرکز پیشرفت تیم را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر هادی‌زاده  در رابطه با مسابقات پیش رو تیم دو و میدانی و تمرینات این انجمن اظهار داشت: اولین دوره تمرینات برای مسابقات پارالمپیک ریو از اوایل اسفند ماه آغاز شده و تا به حال ادامه دارد.

وی بیان کرد: اردوها و تمرینات دو و میدانی طوری است که باید به صورت مستمر و غیرمتمرکز برگزار شود، چرا که این کار باعث رشد بیش‌تر و بهتر در آمادگی فنی و تکنیکی آن‌ها می‌شود.

 رئیس انجمن دو و میدانی ورزش جانبازان و معلولین ادامه داد: مسابقات مهم پیش رو برای تیم دو و میدانی،‌ مسابقات قهرمانی جهان در قطر است که از 30 مهر آغاز و تا 10 آبان ماه به پایان خواهد رسید.

هادی‌زاده افزود: مسابقات قهرمانی جهان قطر مسابقات بسیار مهم و دشواری است که با این وجود 21 ورزشکار به این مسابقات (جلیل باقری، سیامک صالح فرج‌زاده ، علی محمدیاری ، سامان پاکباز ، علی‌اصغر جوانمردی، محسن حسینی، عرفان حسینی،  حبیب حسینی، سجاد نیک‌پرست، هاشمیه متقیان، زهرا کیانی، علی امیدی ، رسول میرشکاری، احسان جاوید شکیب، محسن کائدی، سجاد محمدیان، محمد خوالوندی، پیمان نصیری، مرضیه سیفی،  علی الفت‌نیا ،  علیرضا مختاری و محسن حسینی‌پناه) اعزام می شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.