سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کنترل نامحسوس سامانه موقعیت یاب جمع آوری زباله شهری درآمل

مدیرعامل سازمان پسمانده شهرداری آمل ازراه اندازی سامانه موقعیت یاب (GPS ) ناوگان جمع آوری زباله شهری توسط ناظرین IT در این شهرستان خبرداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  للهی گفت: از طریق نصب سیستم کنترلی جی پی اس بر روی ناوگان خدمات شهری ناحیه 1 و ناحیه 2 شهری می توان تمامی آن ها را از لحظه روشن شدن ، مسیر طی شده ، سرعت های لحظه ای و متوسط آن ها و نیز تعداد توقف و میزان توقف ها کنترل کرد .

وی افزود:از طریق نصب سیستم جی پی اس حتی می توان اطلاعات شناسایی راننده طبیعتا اگر ایراداتی در کار آنها تشخیص داده شود.

 برخوردهای لازم با آن ها صورت می پذیرد . للهی در ادامه گفت : از مهمترین اقداماتی که در سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل انجام شده است کنترل زمان بندی حرکت نیسان ، خاور ، کامیون مکانیزه ، تانکرهای شستشو و... در مسیر شهری با توجه به زمان بندی تعریف شده از طریق سیستم جی پی اس می باشد ، ضمن آن که اگر راننده ای در حرکت تاخیر و یا تعجیل داشته باشد حتما کنترل و پیگیری خواهد شد .

مدیرعامل سازمان پسمانده شهرداری آمل در ادامه با اشاره به خدمات 2 ناحیه تصریح کرد : در ناحیه 1 و ناحیه 2 خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند که تحت پوشش پیمانکار می باشد بیش از 10 دستگاه خاور ، 5 دستگاه کامیون مکانیزه پرس ، 2 دستگاه نیسان با تانکر مخزن شوی ، 31 دستگاه نیسان کمپرس زباله و 7 دستگاه موتور سیکلت برای ناظرین دو منطقه وجود دارد و تمامی آن ها در موقعیت های مختلف از نقاط شهر به صورت نامحسوس توسط ناظرین IT این سازمان کنترل می شوند .

للهی گفت : شهروندان آملی اگر مشکلاتی در زمینه خدمات دهی در نقاط مختلف شهر احساس کنند می توانند از طریق شماره 44229014 به مشکلات ، مسائل خود را درمیان بگذارند وبا توجه به آغاز سال تحصیلی و افزایش زباله شهری قصد افزایش ناوگان خدماتی را داریم.

بگفته وی تمامی کار های انجام شده برای پیشبرد اهداف این سازمان و شهر آباد و تمیز را مدیون تک تک اعضاء محترم شورای اسلامی و شهردار پر تلاش شهر آمل هستیم .
 

انتهای پیام/پ

برچسب ها: زباله ، نامحسوس ، کنترل ، شهری ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.